رییس دانشگاه گیلان ؛

تعاملات خوبی بین صنعت و دانشگاه در گیلان برقرار است

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۲:۱۶:۳۹
کد خبر: ۹۶۲۶۶۹
تعاملات خوبی بین صنعت و دانشگاه در گیلان برقرار است
دکتر احمد رضی رییس دانشگاه گیلان در آیین رونمایی از طرح ملی تاپ اظهار داشت :ارتباطات خوبی بین دانشگاه گیلان و سازمان صنعت ،معدن و تجارت گیلان است .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر احمد رضی رییس دانشگاه گیلان در آیین رونمایی از طرح ملی تاپ اظهار داشت :ارتباطات خوبی بین دانشگاه گیلان و سازمان صنعت ،معدن و تجارت گیلان است .

وی افزود : طرح ملی تاپ در شرایط تحریم در کشور رونمایی می شود و ان شاالله در استان گیلان نیز این طرح توسعه خواهد یافت.

وی اضافه کرد : این طرح به اصول پایه ای توجه دارد و مواردی از قبیل اساتید ،دانشجویان و صنعت ، نیروهای مسلح و،صندوق های و بنگاههای اقتصادی به خوبی در این طرح دیده است .

رییس دانشگاه گیلان اظهار داشت : دانشگاه گیلان به عنوان بزرگترین دانشگاه شمال کشور اعلام آمادگی می کند که در این طرح همکاری کند و با دارا بودن  دانشجویان دکترا و کارشناسی ارشد می تواند فعالیت های موثری انجام دهد .

رضی تصریح کرد :  اقداماتی نیز صورت گرفته و  آیین نامه جهت دهی پایان نامه های دانشگاههای گیلان یکی از آیین نامه هایی است که تاثیر زیادی در فعالیت های دانشگاهی خواهد داشت و تجربیاتی خوبی نیز از R&D در دانشگاه گیلان وجود دارد .

رضی ادامه داد : حل بسیاری از مسایل و مشکلات امروزه با رویکرد میان رشته ای اتفاق می افتد بسیاری از معضلات صنعت را می توان به جرات مربوط به مشکلات مدیریتی ،مالی و اجتماعی دانست که با کمک پژوهش های دانشگاهی و آسیب شناسی های اجتماعی در این حوزه ها می تواند مرتفع شود.

وی گفت : دانشگاه گیلان 193 قرارداد با خارج از مجموعه ی خود داشته است و از جهت تعداد قراردادهایی که دانشگاه گیلان با خارج از دانشگاه داشته رتبه ششم را در بین دانشگاههای کشور دارد و از نظر به ثمر رسیدن پروپزال ها این دانشگاه رتبه ی پنجم را در بین دانشگاههای کشور دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز