مدیر صندوق کار آفرین گیلان خبر داد:

پرداخت تسهیلات یک میلیارد ریالی به واحدهایی تولیدکننده لوازم و تجهیزات بهداشتی و پزشکی

۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۵:۳۹
کد خبر: ۹۸۶۱۸۸
پرداخت تسهیلات یک میلیارد ریالی به واحدهایی تولیدکننده لوازم و تجهیزات بهداشتی و پزشکی
مدیر صندوق کار آفرین گیلان خبرداد: به واحدهای تولید کننده لوازم و تجهیزات بهداشتی و پزشکی تسهیلات سرمایه در گردش اعطا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مدیر صندوق کار آفرین گیلان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان و کشور گفت : متاسفانه از پایان سال 98 استان با ویروس کرونا در گیرد بود است که به همین علت شاهد  کمبود ماسک و سایر مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده و نیاز شدید جامعه به این مهم بودیم.

شهبازی با بیان اینکه امسال به نام سال جهش تولید نام گذاری شده است گفت : پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و توصیه های ریاست محترم جمهور مبنی بر بسیج شدن همه امکانات جهت کمک رسانی به ستاد ملی کرونا و نیز برای صیانت از سلامت هم‌وطنان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا صندوق کار آفرین امید گیلان  به تولیدکنندگان لوازم بهداشتی و پزشکی تسهیلات سرمایه در گردش اعطا می‌کند.

وی افزود: واحدهای تولیدکننده لوازم بهداشتی ضروری موردنیاز کنونی ازجمله محصولات ضدعفونی‌کننده، الکل، ژل، شوینده‌ها و همچنین تولیدکنندگان انواع ماسک، دستکش و لباس محافظتی پزشکی که قادر به افزایش ظرفیت تولید خود دارند و با شرط بر انکه کلیه محصولات خود را با همکاری استانداری و فرمانداری ها در شبکه توزیع سلامت استان توزیع کنند مشمول دریافت  تسهیلات سرمایه در گردش خواهند بود.

مدیر صندوق کار آفرین امید گیلان گفت : این میزان تسهیلات را 1 میلیارد ریال با سود 4 درصد خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز