نماینده اردکان تاکید کرد:

لزوم تصمیم‌گیری جدی برای صنایع پرآب‌خواه در یزد

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۹:۰۲:۲۵
کد خبر: ۵۶۹۳۶۰
لزوم تصمیم‌گیری جدی برای صنایع پرآب‌خواه در یزد
رییس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به ضرورت اجرای سیستم‌های پایش به منظور حراست از ظرفیت‌های زیست محیطی استان و کشور، گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران باید برای جایگزینی یا اصلاح مکانیزم صنایع پرآبخواه استان یزد تصمیم گیری جدی بگیرند.

به گزارش برنا، «محمدرضا تابش» در جلسه شورای اداری استان یزد که با حضور «معصومه ابتکار» معاون رییس جمهور برگزار شد، با اشاره به حادثه تروریستی امروز در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی(ره) دو کانون اصلی و بنیادی انقلاب اسلامی هستند که امروز مورد هدف دشمنان دین و نظام انقلاب اسلامی ایران قرار گرفتند.

وی مجلس را نماد مردم سالاری دینی دانست و بیان کرد: تجاوز دشمنان دین و نظام انقلاب اسلامی به حریم مجلس در حقیقت تجاوز به حریم ملت ایران بوده است.

تابش در بخش دیگری از سخنان خود افتتاح تصفیه خانه فاضلاب در شهرک صنعتی یزد را از جمله اقدامات مطلوب در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: از ظرفیت‌های صاحبان صنایع باید در راستای حفاظت از محیط زیست استفاده شود.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: اجرای سیستم‌های پایش از دیگر اقدامات تأثیرگذار در راستای حراست از محیط زیست است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که برخی از صنایع در استان یزد دارای درآمدهای مطلوب هستند، اظهار کرد: طبق قانون بخشی از درآمد صنایع باید صرف حراست از محیط زیست شود.

عضو شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور احیای صندوق توسعه محیط زیست، ایجاد زمینه‌های جذب مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و همچنین توجه ویژه به آموزش‌های عمومی نقش مهمی در حراست از محیط زیست در کشور ایفا می‌کند.

وی با اشاره به ضرورت‌های زیست محیطی استان یزد، خاطرنشان کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران باید برای جایگزینی یا اصلاح مکانیزم صنایع پرآبخواه استان یزد تصمیم‌گیری جدی انجام دهند.

تابش در پایان اجرای دقیق پیوست‌های زیست محیطی را ضروری دانست و بیان کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران باید توجه بیشتری به مناطق حفاظت شده استان انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز