برگزاری نخستین کارگاه آموزشی خوداشتغالی اجتماعی پروژه محور برای جوانان آذربایجان شرقی

۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۰:۵۸:۲۰
کد خبر: ۱۳۷۲۱۷۳
برگزاری نخستین کارگاه آموزشی خوداشتغالی اجتماعی پروژه محور برای جوانان آذربایجان شرقی
دبیر موسسه مردم نهاد اندیشه مانای جوانان سپنتا از برگزاری کارگاه آموزشی فتوشاپ ، پریمیر و نحوه کسب درآمد از حوزه فضامجازی با همکاری موسسه مردم نهاد فناوران سهند و معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌ی کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حسام حسن زاده  با اشاره به اشتغال از طریق پروژه محوری ( فریلنسری )  گفت : در این کارگاه  2روزه جوانان به صورت پایه ای با نرم افزار های فتوشاپ و پریمیرو مقدماتی از نحوه اشتغال و کسب درآمد از طراحی پوستر و بنر آشنا شدند.

وی افزود : مدت هاست در جوامع پیشرفته فریلنسری رونق دارد  و ایران نیز از این رونق بی بهره نبودها است، آمارهای غیر رسمی نشان میدهد بیشتر فعالان فضا مجازی اینستاگرام و یتویوب و....  با برون سپار پروژه های کوچک و بزرگ خود به بازار طراحی پوستر و بنر های تبلیغاتی رونقی دوچندان بخشیده اند.

حسن زاده تاکید کرد : ابن نوع از اشتغال باعث می شود  فرد دارای ازادی های زمانی و مکانی بیشتری باشد و علارقم کسب درآمد های مطلوب از امتیازاتی ماننده اشتغال در منزل و.... نیز بهره مند گردد.

به گزارش برنا، دبیر موسسه مردم نهاد اندیشه مانای جوانان سپنتا با اشاره به برگزاری کارگاه های مختلف  توانمندسازی برای جوانان با همکاری معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌ی کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر , شرکت در این قبیل کارگاه ها می توانند به تارنما https://www.instagram.com/sepantaedu/  مراجعه کنند.

انتهای پیام

 

نظر شما