قائم مقام سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز خبر داد:

مهلت ثبت‌نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی تمدید شد

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۵:۰۵
کد خبر: ۸۴۵۹۰۲
مهلت ثبت‌نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی تمدید شد
قائم مقام سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز از تمدید مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی تا پایان اردیبهشت سالجاری خبر داد و گفت: روزانه به طور متوسط ۶۰۰ سرویس توسط تاکسی آنلاین به شهروندان تبریزی ارائه می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، عبدالرحیم قاصدی با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: نهایی و اجرایی شدن بیمه تکمیلی درمانی تاکسیرانان و خانواده های آنها مستلزم رسیدن تعداد ثبت نام کنندگان به حد نصاب است که فعلا این امر اتفاق نیفتاده و بر این اساس مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی تا پایان اردیبهشت سالجاری تمدید شده است.

وی ادامه داد: تعداد ثبت نام کنندگان باید به میزان یک ششم جمعیت رانندگان و خانوادهای آنها باشد که هنوز این حد نصاب ثبت نشده است اما با این حال احتمالا با همین تعداد نیز بیمه مذکور به مرحله اجرا در بیاید. رانندگانی که تاکنون موفق به ثبت نام بیمه تکمیلی نشده اند، می توانند تا پایان اردیبهشت با مراجعه به سایت IRTUSAN.IR نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

قائم مقام سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز در ادامه با اشاره به موضوع افزایش ۲۵ درصدی کرایه تاکسی ها، عنوان کرد: کرایه تاکسی ها سال گذشته نیز ۲۵ درصد افزایش یافته بود و امسال نیز با توجه به افزایش میدانی نرخ کرایه ها، این افزایش نرخ پس از تصویب شورا به فرمانداری ارسال شده است.

وی افزود: دلیل اینکه اکنون در بحث کرایه تاکسی ها کنترل وجود ندارد، این است که افزایش نرخ کرایه ها بر اساس واقعیت ها نیست. این در حالی است که قیمت تمام اقلام نگهداری تاکسی ها از جمله قطعات یدکی، بیمه و ... افزایش داشته است.

قاصدی در عین حال گفت: خود رانندگان تاکسی ها راضی به افزایش کرایه ها نیستند چون با افزایش کرایه ها، میزان مسافران و تقاضای سفر نیز کمتر می شود اما با توجه به افزایش نرخ تورم، افزایش نرخ کرایه تاکسی ها نیز اجتناب ناپذیر است.

قائم مقام سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه تاکسی آنلاین از حدود سه ماه قبل فعالیت خود را در تبریز آغاز کرده است، یادآور شد: تاکسی آنلاین از اوایل اسفند ۹۷ کار خود را در تبریز آغاز کرده و دوهزار دستگاه تاکسی در آن ثبت نام کرده اند. هم اکنون یک هزار دستگاه تاکسی در تاکسی آنلاین فعال هستند و روزانه میانگین ۶۰۰ سرویس به شهروندان ارائه می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز