استاندار آذربایجان شرقی:

برنامه‌ای مشخص برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در استان تدوین شود

۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۸:۴۱:۲۶
کد خبر: ۸۴۷۳۱۱
برنامه‌ای مشخص برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در استان تدوین شود
استاندار آذربایجان شرقی بر تدوین برنامه‌ای مشخص برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در استان تاکید کرد و گفت: این برنامه نقشه راه حوزه ایثار و شهادت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان، از تمام دستگاه‌ها خواست تا اقدامات سال گذشته و برنامه‌های امسال خود را به همراه نظرات پیشنهادی به دبیرخانه این شورا ارسال کنند تا براساس آن برنامه‌ای مشخص برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تدوین شود.

وی گفت: باید کارگروه‌های تخصصی ایثار و شهادت در دستگاه‌های استانی فعال‌تر شوند و موضوعات روز مانند فضای مجازی نیز در کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی مورد بررسی قرار گیرند.

پورمحمدی با تأکید بر تداوم طرح سپاس (دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران) گفت: این طرح محدود به چند خانواده که بیشتر مورد توجه قرار گرفته شده‌اند، نشود.

وی برسامان‌دهی و کیفیت بخشیدن به برگزاری یادواره‌های شهدا نیز تاکید و اضافه کرد: باید به جلوه‌های دیگر ایثار مثل آزادی زندانیان غیرعمد، کمک‌رسانی در حوادث و بلایای طبیعی و دستگیری از نیازمندان و ایتام نیز توجه شود.

 

ثبت خاطرات پدران و مادران شهدا، توجه بیشتر به وصیت‌نامه‌های شهیدان، اجرای برنامه‌های متناسب با قشر نوجوان و جوان و توجه به سامان‌دهی گلزارهای شهدا از جمله مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز