توزیع ۳۰تن گوشت قرمز در شهرستان خوی

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۷:۵۵
کد خبر: ۸۴۷۹۹۳
توزیع ۳۰تن گوشت قرمز در شهرستان خوی
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی گفت : هیچ مشکلی در تامین اقلام مورد نیاز مردم در این شهرستان وجود ندارد، 29 هزار و 600 کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی از اول سال جاری تاکنون در شهرستان خوی توزیع شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ایرج مرندی گفت: روند توزیع گوشت در سطح شهرستان ادامه می یابد و در مناسبت های مختلف به ویژه ماه مبارک رمضان توزیع گوشت و کالای اساسی افزایش پیدا می کند.

وی با اشاره به تداوم کنترل بازار و فرآیند عرضه کالا در این شهرستان افزود: در سال گذشته نیز 14 تن انواع گوشت منجمد و گرم گوسفندی و گاو در سطح این شهرستان توزیع شده بود.

مرندی ادامه داد: جهت تامین اقلام ضروری مورد نیاز مردم در حال حاضر توزیع یارانه ای شکر و برنج در فروشگاه های زنجیره ای و عاملین مجاز شهرستان خوی توزیع می گردد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خوی بیان کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین و توزیع کالاهای اساسی در این شهرستان وجود ندارد .
وی اضافه کرد: همشهریان گرامی می توانند در صورت مشاهد هرگونه تخلف واحدهای صنفی و خدماتی از طریق سامانه مردمی 124 این شهرستان شکایات خودرا با مادر میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز