عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

در روزهای کرونایی سفر تخلف محسوب می شود

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۰۵:۰۱:۱۳
کد خبر: ۱۰۰۳۳۴۰
در روزهای کرونایی سفر تخلف محسوب می شود
سیامک مره صدق تاکید کرد: می‌توان از نیروی انتظامی خواست تا در مسیرها ورودی شهرها قرار گرفته و از انجام هر گونه سفر جلوگیری کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ این روزها برخی افراد از هر فرصتی برای رفتن به سفر استفاده می کنند. این در حالی است که در روزهای کرونایی هر گونه مسافرت نه تنها به نفع سلامت جامعه نیست، بلکه باعث تشدید و انتشار بیماری کرونا در همه شهرها خواهد شد.

سیامک مره‌صدق، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و پزشک عمومی، درباره تبعات مسافرت در روزهایی کرونایی گفت: هرگونه اقدام در شرایط کنونی به صلاح جامعه نیست. در وضعیت موجود مسافرت به نوعی تخلف محسوب می‌شود. بنده با این کار موافق نیستم.

او تاکید کرد:  در وضعیت کنونی می‌توان از  ظرفیت نیروی انتظامی استفاده کرد و از آنان خواست در راه‌ها و مسیرها قرار گرفته و جلوی ورود به شهرها را بگیرد. در شرایط کنونی مسافرت به نفع سلامت جامعه نیست.

این پزشک عمومی ادامه داد:  افراد هر گونه سفر را به شرایط پساکرونا محول کنند، چون برای جلوگیری از شیوع و تشدید کرونا باید به جد از انجام هر گونه مسافرت ممانعت شود.

مره صدق افزود: در روزهای تعطیل با استراحت در خانه و گذراندن اوقات فراغت در کنار خانواده می‌توان لحظات خوشی را برای افراد فراهم کند  و از خطر بروز و شیوع کرونا جلوگیری کرد.

به گفته او در روزهای تعطیل حتی رفتن به مراکز فروش برای خریدهای غیرضرور هم پیشنهاد نمی‌شود.

// انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز