رئیس مجمع ملی جوانان کشور مطرح کرد:

توجه به مشکل مسکن، ازدواج و اشتغال خواسته جوانان از مجلس شورای اسلامی

۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۰۹:۰۹:۵۶
کد خبر: ۱۰۱۲۰۵۱
توجه به مشکل مسکن، ازدواج و اشتغال خواسته جوانان از مجلس شورای اسلامی
صادق خسروی گفت: مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان سه رکن مهم و اساسی است که انتظار می‌رود در مجلس یازدهم شورای اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ صادق خسروی، رئیس مجمع ملی جوانان کشور، با اشاره به مطالبات سمن‌ها از مجلس یازدهم شورای اسلامی گفت: باتوجه به اینکه بخش اعظمی از جمعیت کشور ما را جوانان تشکیل می‌دهند، توجه به نیازها و مشکلات آنها اهمیت ویژه‌ای دارد.

او افزود: از آنجایی که کشور در شرایط اقتصادی مناسبی قرار ندارد، انتظار می‌رود رسیدگی به امور متفاوت جوانان در دستور کار مجلس یازدهم قرار گیرد.

رئیس مجمع ملی جوانان کشور تصریح کرد: مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان سه رکن مهم و اساسی است که باید دارای ساختار مشخصی شود چرا که نادیده گرفتن این سه امر مهم، باعث لطمه بسیار زیادی به قشر جوان کشور شود.

او افزود: متاسفانه سن ازدواج روز به روز در حال افزایش است و اگر فکری به حال آن نشود و شرایط ازدواج جوانان تسهیل  پیدا نکند، آسیب‌های اجتماعی فراوانی در جامعه رخ می‌دهد و گریبان گیر همه می‌شود.

خسروی با اشاره به اقداماتی که مجلس شورای اسلامی باید در حوزه جوانان انجام دهد، گفت: از آنجایی که آینده کشور به دست جوانان است و آنها مدیران آینده ایران هستند، مجلس شورای اسلامی باید از طریق تصویب لوایح، قوانین و تصمیمات جدی در این حوزه اقدامات جدی انجام دهد.

رئیس مجمع ملی جوانان کشور در پایان اظهار کرد: مهم‌ترین مسئله‌ای که باید درنظر گرفته شود این است که این دوره از مجلس بازوی اجرایی خود را قوی کند و با افزایش بودجه این بخش، بیش از همیشه برای جوانان این مملکت کار کند.

انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز