معاون عملیات سازمان امداد ونجات:

آخرین اقدامات برای یافتن دختر گم شده در شمال کشور

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۴۱:۱۵
کد خبر: ۱۰۲۸۷۴۷
آخرین اقدامات برای یافتن دختر گم شده در شمال کشور
جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کردکوی با حضور فرماندار شهرستان در خصوص مفقود شدن دختر 27 ساله در جهان نما برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمدباقر محمدی، معاون عملیات سازمان امداد ونجات گفت: یک گروه 25 نفره گردشگری از استان تهران وارد منطقه حفاظت شده جهان نما از توابع شهرستان کردکوی شدند و در مورخه 11 تیر خانم رضانژاد از محل چادر خارج و دیگر مراجعه نکرد و پس از جستجوی های اولیه توسط اعضای تیم و پس از دریافت خبر و تایید از نیروی انتظامی موضوع در دستور کار  شعبه کردکوی قرار گرفت.

او افزود: با توجه به حساسیت موضوع پس از گذشت چند ساعت از جستجوی تیم های عملیاتی در منطقه حادثه جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کردکوی با حضور فرماندار شهرستان و در ادامه جلسه هماهنگی در مرکز کنترل با حضور مدیرعامل هلال احمر تشکیل گردید و مقرر شد اقداماتی صورت پذیرد.

معاون عملیات سازمان امداد ونجات با تشریح اقدامات انجام شده اظهار کرد: استقرار تیم فرماندهی حادثه در محل دشت جهان نما، حضور تیم های عملیاتی و همکاری بین هیئت کوهنوردی ، اتومبیل رانی ، پهپاد، دستگاه های نظامی و سایر دستگاه ها، ارتباط با فرمانداری و نیروی انتظامی در خصوص نتایج بررسی از همراهان فرد گمشده، در روند پیگیری  بر اساس اخبار و اطلاعات بدست آمده از مراجع ذیصلاح و گمانه زنی های موجود از این حادثه  جستجو از تمام مسیرهای احتمالی  که بخش زیادی دره ها و شکاف های  روز از این عملیات و جستجو عمیق و پایین دست.

محمدی افزود: در حال حاضر پس از گذشت 3 روز از این عملیات و جستجوهای مکرر که همچنان ادامه دارد در منطقه اثری از فرد گمشده یافت نشد. تا این لحظه 24 تیم جستجو ، 7 دستگاه خودرو کمک دار، بکارگیری 86 نفر روز و استفاده از 66 نفر - روز نیروی داوطلب به کار گرفته شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز