عضو مجمع جوانان استان کرمان خبر داد:

سامانه مشاوره ازدواج جوانان راه اندازی شد/جوانان از مشاوره‌های آنلاین و آفلاین بهره مند می‌شوند

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۲:۱۰:۰۷
کد خبر: ۱۰۳۵۹۵۵
سامانه مشاوره ازدواج جوانان راه اندازی شد/جوانان از مشاوره‌های آنلاین و آفلاین بهره مند می‌شوند
رامین عبدلی گفت: با راه اندازی سامانه «امید زندگی» مراجعه کنندگان در هر زمان و مکانی می‌توانند به صورت آنلاین یا آفلاین از خدمات مشاوره بهره مند شوند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سامانه ملی «امید زندگی» روز گذشته 6 مردادماه سال جاری در نشست صمیمانه وزیر ورزش و جوانان و معاون امور جوانان با اعضای مجمع ملی خیرین ازدواج، رونمایی شد.

رامین عبدلی، عضو مجمع جوانان استان کرمان و دبیر موسسه مردم نهاد کلبه آسمانی با اشاره به ایده طراحی این سامانه گفت: موسسه کلبه آسمانی استان کرمان از سال 1394 کار خود را شروع کرد و از همان ابتدا یکی از دغدغه‌های ما در انجام پروژه‌ها و کارها، سواد رسانه‌ای و آموزش‌های آفلاین و آنلاین بود.

او افزود: در این رابطه با تعدادی از شرکت‌هایی که در این زمینه تخصص داشتند درخصوص مسائل فنی سامانه جلساتی برگزار کردیم و در نهایت سامانه ملی «امید زندگی» طراحی و اجرا شد.

عبدلی درمورد نحوه استفاده از این سامانه گفت: سامانه امید زندگی یک سامانه متمرکزی است که کلیه خدمات مشاوره آنلاین، آفلاین و محتوای مراکز تخصصی مشاوره و ازدواج سراسر کشور را ارائه می‌دهد و جوانان می‌توانند با ورود به این سامانه از خدمات مشاوره بهره مند شوند.

او درمورد کمکی که این سامانه به مراکز تخصصی مشاوره ازدواج می‌کند، گفت: یک ویژگی بسیار خوب متمرکز بودن سامانه امید زندگی این است که کلیه مراکز تخصصی مشاوره ازدواج در کشور که تحت نظارت وزارت ورزش و جوانان کار می‌کنند، می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای از این بستر استفاده کنند و به کاربران که همان مردم و جوانان ما هستند، خدمات مشاوره ارائه دهند.

عضو مجمع جوانان استان کرمان در ادامه به ویژگی‌های دیگر این سامانه اشاره کرد و گفت: این سامانه بسیار مقرون به صرفه است یعنی مراجعه کنندگان در هر زمان و مکانی می‌توانند به صورت آنلاین یا آفلاین از خدمات مشاوره بهره مند شوند.

عبدلی تصریح کرد: سعی کردیم در این سامانه از مشاورین مراکز تخصصی ازدواج استفاده کنیم چرا که آنها پس طی پروسه علمی از وزارت ورزش و جوانان مجوز اخذ کردند و از لحاظ سطح سواد و تخصص حرفه‌ای هستند.

دبیر موسسه مردم نهاد کلبه آسمانی با اشاره به تعرفه‌های این سامانه گفت: طبق تعرفه‌ای که سالانه سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور اعلام می‌کند فعالیت می‌کنیم و براساس همان تعرفه به جوانان خدمات مشاوره ارائه می‌دهیم.

او افزود: البته در هفته ازدواج تمام خدمات مشاوره رایگان ارائه شده است.

عبدلی در پایان عنوان کرد: دفتر مرکزی سامانه ملی امید زندگی در استان کرمان قرار دارد و به زودی توسط استاندار این استان راه اندازی و افتتاح خواهد شد.

//انتهای پیام: 2.5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز