سخنگوی سازمان آتش نشانی خبر داد:

آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی جاجرود

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۸:۳۸:۴۸
کد خبر: ۱۰۳۹۲۱۰
جلال ملکی از آتش سوزی در یکی از مناطق صنعتی جاجرود خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: ساعت 6:52 صبح امروز یک مورد آتش سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی واقع در جاجرود به سامانه 125 آتش نشانی تهران اعلام شد.

او افزود: با وجود اینکه آن محدوده خارج از حوزه استحفاظی شهرداری تهران است اما بلافاصله 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه دو تانکر آب و تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی تصریح کرد: محل آتش سوزی یک شهرک صنعتی به همراه سوله های صنعتی متعدد است که چند عدد از این سوله ها دچار حریق بسیار گسترده ای شده و با وجود اینکه این سوله ها مسقف بودند اما دود بسیار غلیظی از آن متصاعد می شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در ادامه بیان کرد: بیش از 2500 متر وسعت آتش سوزی این منطقه بود همچنین یکی از ساختمان های اداری کنار این منطقه هم دچار آتش سوزی شد.

او گفت: کاربری این سوله ها محل نگهداری چرم و چسب بوده و همچنین ورقه های ام دی اف، چوب و تخته بسیاری در این محل وجود داشت.

ملکی افزود: آتش نشانان تهران در کنار همکاران شهرهای اطراف عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و با توجه با اینکه هم در داخل هم درخارج  آتش سوزی عمیقی رخ داده بود همه ی بخش ها شعله ور بود. و بخشی از سقف ها تخریب شده بود.

عملیات به خوبی در حال پیشرفت است و این حادثه تا کنون مصدومیت و تلفات جانی درپی نداشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز