تصادف شدید و مرگبار در تهران + عکس

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۳:۰۸:۱۷
کد خبر: ۱۰۴۴۰۶۴
تصادف شدید و مرگبار در تهران + عکس
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از فوت سرنشین موتورسیکلت به علت بی‌احتیاطی و حرکت در مسیر خلاف جهت در خیابان خزانه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ احسان موُمنی اظهار داشت: ساعت 21:15 شب گذشته در مسیر خزانه باغ آذری یک دستگاه موتورسیکلت که در مسیر خلاف با سرعت زیاد و لایی‌کشی در حال تردد بوده و قصد انجام حرکات نمایشی را داشته به شدت با موتورسیکلت دیگری که در همین مسیر اما در جهت درست در حال تردد بوده به شدت برخورد می‌نماید.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت بیان داشت: راننده موتورسیکلت از همه جا بی‌خبر پس از مشاهده این موتور سیکلت که از لابلای خودروها ناگهان بیرون آمده دیگر نتوانسته وسیله خود را کنترل نموده و با به شدت با آن برخورد می‌نماید که در این حادثه متاسفانه سرنشین موتورسیکلتی که خلاف جهت در حال حرکت بوده پس از برخورد با زمین به علت شدت جراحات وارده در دم فوت می‌نماید.

مومنی گفت: بلافاصله و پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی منطقه 16 پلیس راهور پایتخت، در نشانی اعلامی حادثه حضور یافتند و به ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار تلاش کردند و به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

او گفت: علت این حادثه سرعت زیاد و حرکت خلاف جهت  راکب موتورسیکلت اول است که  در این خصوص کروکی فوتی تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی تحویل عوامل کلانتری شد.

این مقام انتظامی ضمن هشدار جدی به از راکبین موتورسیکلت از آنها خواست با رعایت قانون از بروز اینگونه حوادث جلوگیری نمایند و از سرعت و سبقت و لایی کشی و حرکات مخاطره‌آمیز و همچنین از حرکت در مسیر خلاف جهت خودداری نمایند تا دیگر شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

1

نظر شما