جزئیات فعالیت ستاد ساماندهی امور جوانان تشریح شد

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۲:۴۴:۳۸
کد خبر: ۱۰۴۸۷۷۴
جزئیات فعالیت ستاد ساماندهی امور جوانان تشریح شد
روح الله اسدی درباره ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: این ستاد در قالب ملی، استانی و شهرستانی با حضور تصمیم گیران امور جوانان برگزار می‌شود و مسئولان، مدیران و نیروهای جوان در این ستاد برای هم افزایی فعالیت می کنند.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ روح الله اسدی، مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: این ستاد در قالب ملی، استانی و شهرستانی با حضور تصمیم گیران امور جوانان برگزار می‌شود و مسئولان، مدیران و نیروهای جوان در این ستاد برای  هم افزایی فعالیت می کنند.

او افزود: مسئولیت این ستاد در استان‌ها بر عهده استانداران و در شهرستان‌ها بر عهده فرمانداران فعال است. در این ستاد مسئولان و اعضای ستاد به فعالیت می پردازند.

به گفته اسدی طبق آیین نامه در این ستاد ۴ عضو وجود دارد و به شکل رسمی می‌توانند حق رای داشته باشند، طرح ساماندهی انجام شده و با وظایف یک مدیر آشنا می‌شوند و به این شکل به یک مدیر تبدیل می‌شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: این افراد در ستاد مشغول به کارورزی می‌شوند که خلاصه فعالیت‌های انجام شده آنان در قالب یک فایل در کنار تجربیات عملی و تئوری برگزار می‌شود. هم اکنون جلسات  ستاد در حال برگزاری در سراسر کشور است.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز