رئیس بانک توسعه و تعاون عنوان کرد:

لزوم حمایت مسئولین از بانک‌ها در جهت توسعه و تعاون

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۱:۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۰۵۳۷۲۶
لزوم حمایت مسئولین از بانک‌ها در جهت توسعه و تعاون
حجت الله مهدیان گفت: مسئولین فقط می خواهند تسهیلات پرداخت کنیم درصورتی که باید از بانک حمایت شود. جای تاسف دارد که به دلیل همین حمایت نشدن ها، ما به صندوقی تبدیل شدیم که به سپرده های مردمی تکیه می کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حجت الله مهدیان، رئیس بانک توسعه و تعاون در نشست خبری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در محل این وزارتخانه برگزار شد گفت: جمع سرمایه صندوق امروز 2600 میلیارد تومان است. اگر چه این سرمایه پانزده برابر شده است اما برای یک صندوق بانکی، این مبلغ شوخی محسوب می شود.

او افزود: جای شکایت و شکوه برای ماست که چرا از ما حمایت لازم نشد. درست است که بحران داشتیم اما بهتر از این می توانستند از ما حمایت کنند.

مهدیان بیان کرد: مسیر ما یکطرفه است. مسئولین فقط می خواهند تسهیلات پرداخت کنیم درصورتی که باید از بانک حمایت شود. ما صندوقی نبودیم که به سپرده های مردمی تکیه کنیم اما این اتفاق افتاد و جای تاسف دارد دلیلش هم عدم حمایت است.

مهدیان گفت: در حال حاضر 450 شعبه با 4500 پرسنل به ذی نفعان ما خدمات ارائه می دهند که 71 درصد به تعاون و 21 درصد به سایر بخش های خدمات مربوط می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز