نقص فنی خودرو ۲۰۶ اتوبان نواب را قفل کرد

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۹:۲۶:۲۹
کد خبر: ۱۰۵۷۶۹۸
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت، گفت: علت بار ترافیکی شدید در مسیر جنوب به شمال خیابان ستاری، نقص فنی یک دستگاه خودروی سواری 206 بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مجید رنجبر در توضیح این خبر، عنوان کرد: ساعت 07:05  صبح امروز  در مسیر جنوب به شمال اتوبان نواب  یک دستگاه سواری 206  دچار نقص فنی می شود و به طور کامل توقف می کند.

او گفت : در همین شرایط راننده خودرو که وسیله نقلیه وی در لاین میانی اتوبان خراب شده بود از خودرو پیاده شده و اقدام به تعمیر خودرو در شرایط ترافیکی سنگین در این محدوده می نماید .

این مقام انتظامی عنوان کرد: با توجه به غیر قابل حرکت بودن این وسیله نقلیه  و توقف در لاین میانی خودروهای دیگر پشت سر این وسیله نقلیه متوقف می شوند .

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت ادامه داد: به همین علت صبح امروز  شاهد بار سنگین ترافیکی در این محدوده بودیم که با حضور عوامل پلیس راهور و آمدن به موقع جرثقیل و انتقال این خودرو به لاین کندرو از بار ترافیکی کاسته شد و جریان ترافیک به حالت اولیه بازگشت.

رنجبر  از رانندگان خودورها خواست: تا قبل از حرکت از سالم بودن سیستم های خودور مطمئن شوند و سپس اقدام به حرکت کنند تا دیگر شاهد بروز ترافیک در معابر نباشیم .

نظر شما
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز