سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خبر داد:

آتش سوزی مهیب در جاده ورامین+ عکس

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۱:۴۶:۱۷
کد خبر: ۱۰۸۲۵۴۴
آتش سوزی مهیب در جاده ورامین+ عکس
جلال ملکی از وقوع آتش سوزی در کارگاه تولیدی لوازم پلاستیکی در جاده ورامین خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: در ساعت 9:29 صبح امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در کارگاه تولیدی لوازم پلاستیکی واقع در جاده ورامین به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

او افزود: بلافاصله 3 ایستگاه به همراه تانکر آب و تجهیزات لازمه به محل حادثه اعزام می شوند.

ملکی تصریح کرد: محل حادثه کارگاهی به وسعت 1000 متر با کاربری تولیدی لوازم پلاستیکی بود که تعداد زیادی مواد قابل اشتعال مانند تینر در محل وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: حدود 300 متر از این کارگار دچارحریق شده و کاملا شعله ور و دود حاصل از آتش از فاصله درو هم قابل روعیت بود.

ملکی افزود: آتش نشانان به سرعت عملیات اطفا را آغاز کردند اما با توجه به سرازیر شده مواد آتش زا، حریق به کارگاه های کنار هم سرایت کرده و بخشی از جوی آب هم شعله ور بود و از این طریق در حال سرایت و گسترش به نقاط بیشتری بود. اما نیروها موفق شدن با حجم بالای آب و کف آتش را محاصره کنند.

او بیان کرد: این حادثه هیچ تلفات جانی در پی نداشت این در حالی است که دقیقا یک ماه و نیم پیش در همین محل چندین تانکر گازوئیل دچار حریق شد و دود بسیار غلیطی به هوا متساعد شد اما مسئولین امر هیچ تدابیری برای جلوگیری از این اتفاقات و جلوگیری از آلودگی پیش از پیش ناشی از این اتفاقات نیندیشیده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز