رییس آموزش و پرورش استثنایی مطرح کرد:

اجرای طرح حامی هوشمند برای دانش آموزان محروم/ تامین ۲۱ هزار تبلت برای دانش آموزان استثنایی

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۱:۰۴:۰۹
کد خبر: ۱۱۱۹۴۳۶
اجرای طرح حامی هوشمند برای دانش آموزان محروم/ تامین ۲۱ هزار تبلت برای دانش آموزان استثنایی
جلسه توجیه طرح نهضت ملی هدایت به منظور بهره‌برداری از ظرفیت بانوان کشور برگزار شد.

به گزارش برنا؛ جلسه توجیه طرح نهضت ملی هدایت (هر دانش آموز یک تبلت، هر تبلت یک مدرسه - یک کلاس) به منظور بهره‌برداری از ظرفیت بانوان کشور صبح امروز در سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد.

سید جواد حسینی، رییس آموزش و پرورش استثنایی در جریان این نشست گفت: نبود تبلت رنج و درد کودکانه برای دانش آموزان به دنبال داشته است. ما به دلیل نبوده رده و ردیف بودجه نمی توانستیم این اقدامات را انجام دهیم.

او افزود: وزیر آموزش و پرورش بنده را مامور کرد تا دانش آموزان محروم از تبلت شناسایی شوند. مکانیزیم های اطلاع رسانی را متقاعد کنیم. 12 هزار میلیارد بودجه در نظر گرفته شد. مکانیزم های گمرکات، ارز و ... هم لحاظ شد.

حسینی با بیان اینکه در حال حاضر 600هزار کامپیوتر در مدارس داریم گفت: پنجشنبه گذشته تبلت از سوی معاون اول رییس جمهور در سیستان و بلوچستان اهدا شد.

به گفته او 8 میلیارد تومان از سوی شورای شهر ، بنیاد برکت ، یونیسف، اتاق بارزگانی، ستاد فرمانی اجرای امام، شورای بانک ها نیز برای تبلت اهدا شده است.

به گفته او تاکنون با این پویش 150 هزار تبلت برای دانش آموزان تامین شده است. مجمع خیرین مدرسه ساز  و سی هزار خیرین  فعال هستند. طرح اولیای خردمند و والدین هوشمند هم فعال است.

حسینی افزود: طرح حامی هوشمند اجرا شد. در این طرح مشخص می شود که کدام معلم، دانش آموز و مدرسه می تواند حامی دانش آموزان دختر  برای رفع محرومیت ها باشد. دیدگاه این است که یک کارگروه در استان ها تشکیل شود تا در کارگروه در ابعاد مختلفبتوان اقدامات لازم را انجام داد.

رییس آموزش و پرورش استثنایی درباره اعتبارات به مدارس استثنایی گفت: 21 هزار تبلت برای دانش آموزان استثنایی با بودجه 50 میلیارد تومان تامین شده است.

//انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز