معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

تحقق بیانیه گام دوم در گرو توجه به مجلس دانش آموزی است

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۴:۲۲:۱۸
کد خبر: ۱۱۲۷۶۴۷
تحقق بیانیه گام دوم در گرو توجه به مجلس دانش آموزی است
علیرضا کاظمی گفت: مهمترین خروجی مجلس دانش آموزی تربیت افرادی مسئولیت پذیر و تربیت مدیران آینده و تحقق بیانیه گام دوم است.

به گزارش برنا؛ افتتاحیه دهمین دوره مجلس دانش آموزی باحضور محسن  حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش و اسحاق  جهانگیری معاون اول رئیس جمهورامروز در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان برگزار شد.

علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در ابتدای این نشست گفت: به طور ویژه از همکاران خود به ویژه آقای باقرزاده و خانم پناهی و از اعضای هیات رییسه اجلاس دانش آموزی سپاسگزارم. خوشحالم در آستانه ۴۲ سالگرد انقلاب اسلامی و اجرای بیانیه گام دوم هستیم.

کاظمی تصریح کرد: نمایندگان در جای جای ایران به نمایندگی ۱۵ میلیون دانش آموز در کنار هم‌جمع شده و به تمرین مشارکت دوستی، پرسشگری، تحمل، مدارا و مسولیت پذیری می پردازند.

به گفته او حضور در کارگاه های آموزشی بخشی از این تمرین است.از سوی دیگر تفکر و پیشنهاد از سوی دانش آموزان می‌تواند تصمیم گیری را برای آنها تسهیل کند.

کاظمی ادامه داد: لازم است توجه به مجلس در چارچوب قانون و نقش پذیری دانش آموزان در سراسر کشور مورد توجه قرار گیرد. مهمترین خروجی مجلس دانش آموزی تربیت افرادی مسئولیت پذیر و تربیت مدیران آینده و تحقق بیانیه گام دوم است.

او افزود: معاونت‌های آموزش و پرورش باید قدر مجلس دانش آموزی را بداند.انتظار می‌رود تا نقش و جایگاه مجلس دانش آموزی را مورد توجه قرار داده و زمینه را برای فعالیت این افراد فراهم کنند.

کاظمی گفت: نمایندگان در جای جای ایران به نمایندگی ۱۵ میلیون دانش آموز در کنار هم‌جمع شده و به تمرین مشارکت دوستی پرسشگری تحمل و مدارا و مسولیت پذیری می پردازند.

در ادامه این نشست مراسم تحلیف نمایندگان دانش آموزی برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز