رئیس پلیس تهران بزرگ:

دستگیری ۷۹۲ نفر از توزیع کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر/ امروز رنگ‌بندی جدید شهرها مشخص می‌شود/ سربازی که از نماینده مجلس سیلی خورده بود در بخش قبلی مشغول است

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۴:۴۷
کد خبر: ۱۱۵۲۶۵۷
دستگیری ۷۹۲ نفر از توزیع کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر/ امروز رنگ‌بندی جدید شهرها مشخص می‌شود/ سربازی که از نماینده مجلس سیلی خورده بود در بخش قبلی مشغول است
سردار حسین رحیمی در برنامه طرح اقتدار و طرح ظفر گفت: در طی ۴۰۶ حکمی که در طرح ظفر اجرا شد ۷۹۲ نفر از توزیع کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر شدند. همچنین نزدیک به ۲ تن مواد مخدر کشف شد.

به گزارش برنا؛ حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در برنامه طرح اقتدار و طرح ظفر ضمن تبریک اعیاد گذشته و پیش رو گفت: امروز نتایج دو طرح عملیاتی توسط پلیس اطلاعات و امنیت به اجرا درآمد. این دو طرح شامل نهمین مرحله از طرح اقتدار که طرحی برای مقابله با اراذل و اوباش و دهمین‌ مرحله از طرح ظفر که برای مبارزه با مواد مخدر است.

او افزود: ۱۶۲ نفر از اراذل و اوباش در طرح اقتدار دستگیر شدند. همچنین ۱۰۳ مرکز شرارت و درگیری و نگهداری از سلاح غیرمجاز شناسایی شدند.

رئیس پلیس تهران عنوان کرد: ۱۵۶ نفر از این اراذل و اوباش دستگیر شده سطح‌دار هستند و ۵۷ مزاحم نوامیس، ۷ نفر حمل کنندگان سلاح، ۱۳ نفر توزیع کنندگان مشروبات الکی دستگیر شدند. همچنین ۱۲ قبضه سلاح جنگی، ۲۸۹۴ فشنگ و مهمات و ۲۶ سلاح سرد کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: بیش از ۲ تن اکلیل و سرنج که برای تولید ابزار چهارشنبه سوری بود، کشف شد. همچنین ۱۴ هزار و ۳۳۳ عدد مواد محترقه، ۲۷واحد صنفی متخلف مرتبط با پاتوق‌های اراذل و اوباش مانند قهوه‌خانه و باشگاه‌های ورزشی پلمب شد.

او افزود: ۸۵ صفحه‌ مجرمانه که صاحبان آن‌ها اراذل و اوباش بودند شناسایی و ۲۱ مورد آن‌ها بسته شد. 

 رئیس پلیس تهران درباره طرح ظفر بیان کرد: در طی ۴۰۶ حکمی که در این طرح اجرا شد ۷۹۲ نفر از توزیع کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر شدند. همچنین نزدیک به ۲ تن مواد مخدر کشف شد.

او افزود: در این طرح ۳۶ قاچاقچی دستگیر و ۳ باند منهدم شد. همچنین ۳ هزار نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند. ۳۹دستگاه موتورسیکلت و خودرو که متعلق به اراذل و اوباش بودند نیز توقیف شد.

رئیس پلیس تهران گفت: ۵۴۷ عدد ادوات مصرف مواد مخدر کشف و ۴ مرکز فروش پلمب شدند. همچنین ۴۶ صفحه مجازی مورد بررسی قرار گرفت  و ۵ نفر از صاحبان آن‌ها دستگیر شدند. 

سردار رحیمی با اشاره به اینکه فاز دوم مرکز مهر سروش عملیاتی شده است، اظهار کرد: فاز دوم مرکز ترک اعتیاد مهرسروش با ظرفیت ۵۰۰ نفر ایجاد شد این در حالیست که پیش از این‌ مرکز ترک اعتیاد ۶۷۰ نفر ظرفیت داشت. 

رئیس پلیس تهران در ادامه عنوان کرد: با کسانی که در چهارشنبه آخر سال به دنبال برهم زدن امنیت جامعه و ایجاد مزاحمت برای مردم هستند به شدیدترین شکل ممکن برخورد می‌شود. همچنین توصیه می‌کنم مردم با زنده نگهداشتن سنت‌های دیرینه پایان سال را به خوبی پشت سر بگذارند.

او افزود: همه نیروهای پلیس برای سه شنبه آخر سال و حوادث ناشی از چهارشنبه‌سوری در حالت آماده باش هستند. همچنین 20 هزار نیرو برای طرح نوروزی که در دستور کار قرار دارد حضور دارند که این طرح از ۲۸ اسفند شروع می‌شود و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد. ۱۹۰ ایستگاه پلیس در سطح شهر مستقر شده و تعداد ۱۰۰ خط تلفن پلیس ۱۱۰ آماده پاسخگویی به مردم است.

به گفته سردار رحیمی امروز رنگ‌بندی جدید شهرها مشخص شده و محدودیت‌های شهری و بین شهری نیز براساس آن اعلام می‌شود.

رئیس پلیس تهران درباره سربازی که از نماینده مجلس سیلی خورده بود، گفت: این سرباز، نیروی عملیاتی پلیس راهور است و هنوز در همان بخش مشغول به فعالیت بوده و  شایعاتی که درباره انتقال آن به خشکشویی وجود دارد، صحیح نیست. همچنین شکایت ما به طور رسمی اعلام شده است و منتظر حکم قطعی آن هستیم. 

سردار رحیمی درباره روزهای پایانی سال بیان کرد: به همه مردم توصیه می کنم مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت‌کنند و  برای حفاطت از سلامتی خود و به نتیجه رسیدن تلاش‌های کادر درمان از سفرهای نوروزی پرهیز کنند. همچنین برای ایمنی محل زندگی خود آن را به افراد قابل اعتماد بسپارند و نکات ایمنی لحاظ کنند. پلیس نیز با تمام توان برای برقراری امنیت مردم در این روزها در کنار آن‌ها است.

//انتهای پیام:5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز