وزیر ورزش و جوانان ضمن تبریک روز جوان مطرح کرد:

لبیک جوانان به فرمایشات رهبری/ جوانان موانع تولید را بر طرف کنند

۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۱:۵۹:۱۸
کد خبر: ۱۱۵۶۲۳۲
لبیک جوانان به فرمایشات رهبری/ جوانان موانع تولید را بر طرف کنند
دکتر مسعود سلطانی فر با انتشار پیامی فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع)، روز و آغاز هفته جوان را تبریک گفت و افزود: در سالی که به فرمان مقام معظم رهبری باید پشتیبانی و رفع موانع از تولید در دستور کار قرار بگیرد از جوانان فعال در حوزه کسب و کار، تعاونی ها، شرکت های دانش بنیان و کارآفرینان جوان که به صورت مستقیم با مشکلات و چالش ها دست به گریبان هستند، انتظار می رود ضمن لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، با روحیه مطالبه گری، موانع تولید را برطرف کرده، و به بهبود مستمر فضای کسب و کار کمک شایان توجهی کنند.

به گزارش برنا؛ متن این پیام به شرح زیر است:
"بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن سالروز میلاد فرخنده و خجسته حضرت علی اکبر(ع) که به نام روز جوان نامگذاری شده را خدمت همه جوانان عزیز ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفته و تقارن ایام مبارک شعبانیه با عید نوروز را به فال نیک میگیرم.
در یکسال گذشته که ملت ایران روزهای سختی را سپری کرد این جوانان برومند ایران عزیز بودند که با جهد و تلاش فراوان در حوزه های مختلف توانستند در رفع کاستی ها و کاهش آلام و مشکلات مردم نقشی چشمگیر ایفا کنند.
در آغاز هفته جوان وظیفه خود می دانم از جوانان مسئولیت شناس، دلسوز و تلاشگری که در یکسال گذشته پرچم دار مبارزه با ویروس منحوس کرونا بودند قدردانی کنم. تردید ندارم این همت، رشادت و وظیفه شناسی جوانان حاضر در کادر درمان، سازمان های مردم نهاد و گروه های جهادی بود که باعث شد امروز کشور در مهار آسیب های ناشی از ویروس کرونا موفق عمل کرده و کشور در زمینه تامین مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی کمبودی نداشته باشد. همچنین گرامی می دارم یاد و خاطره جوانانی که دراین مدت جان خود را از دست دادند و روز جوان امسال در جمع ما نیستند.
در سالی که به فرمان مقام معظم رهبری باید پشتیبانی و رفع موانع از تولید در دستور کار قرار بگیرد از جوانان فعال در حوزه کسب و کار، تعاونی ها، شرکت های دانش بنیان و کارآفرینان جوان که به صورت مستقیم با مشکلات و چالش ها دست به گریبان هستند، انتظار می رود ضمن لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، با روحیه مطالبه گری، موانع تولید را برطرف کرده، و به بهبود مستمر فضای کسب و کار کمک شایان توجهی بنمایند
همچنین امیدوارم در سالی که دو انتخابات حساس و مهم در پیش داریم، جوانان همچون گذشته در میدان حضور اثرگذار داشته و با استفاده از خلاقیت و شیوه های نو در رونق فضای انتخابات کوشیده و به افزایش مشارکت سیاسی مردم در انتخابات کمک کنند. مجمع ملی جوانان که در سال گذشته مجوز های لازم را اخذ کرده و اکنون جایگاه حقوقی تثبیت شده ای دارد می تواند با نصب العین قرار دادن توصیه های نوروزی مقام معظم رهبری( مد ظله العالی،)ورییس جمهور محترم، محوریت نشاط آفرینی و شورآفرینی سیاسی در جمع جوانان را عهده دار شده و ، خواسته مقام معظم رهبری در رونق انتخابات وتحکیم پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی را محقق نمایند
انشالله به مدد عزم راسخ، همت والا و روحیه جهادی جوانان شایسته این مرز و بوم، عبور از گردنه های سخت ممکن بوده و شاهد اعتلای بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهیم بود.

مسعود سلطانی فر
وزیر ورزش و جوانان"

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز