پیکر ۲ محیط‌بان شهید زنجانی به خاک سپرده شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۸:۳۱
کد خبر: ۱۱۶۱۴۲۷
پیکر ۲ محیط‌بان شهید زنجانی به خاک سپرده شد
پیکر محیط بانان این استان که در حین انجام وظیفه، آسمانی شدند ظهر امروز چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه در میان حزن و اندوه خانواده، همکاران و دیگر اقشار مختلف مردم، تشییع و به خاک سپرده شد.

 

به گزارش برنا؛ علی مرشدی ، سرپرست روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان، گفت: پیکرهای مطهر شهیدان "میکائیل هاشمی و مهندس مهدی مجلل" که در راه حفاظت از محیط زیست و سرمایه های طبیعی کشور در این استان به درجه رفیع شهادت نایل شدند در بهشت زهرا (س) شهر زنجان، آرام گرفتند.

او افزود: شهید هاشمی متولد ۱۳۵۸ و با بیش از ۲۰ سال سابقه خدمت و شهید مجلل نیز متولد ۱۳۶۶ و افزون بر هفت سال خدمت، متاسفانه دوشنبه شب /۱۶ فروردین ماه/ در حین تعقیب و گریز شکارچیان غیرمجاز بر اثر درگیری و شلیک گلوله از سوی این متخلفین، آسمانی شدند.

او اظهار کرد: شهید مجلل مجرد و شهید هاشمی دارای همسر و یک فرزند پسر هفت ساله است و اکنون نیز همسرش باردار است که متاسفانه این شهید گرانقدر نتوانست تولد فرزند دوم خود را ببیند.   

مرشدی تصریح کرد: خبر شهادت این ۲ محیط بان زنجانی، خانواده بزرگ محیط زیست را شوکه کرد و باور اینکه این عزیزان دیگر در میان ما نیستند بسیار سخت و غم انگیز است و امیدواریم مسببان این عمل غیرانسانی که از سوی عوامل انتظامی استان زنجان دستگیر شده اند هرچه زودتر به سزای اعمال جنایتکارانه خود برسند.

این ۲ محیط بان، نخستین شهدای حفاظت محیط زیست استان زنجان هستند که در راه خدمت و انجام وظیفه به خیل شهدا پیوستند که یاد و نامشان برای همیشه، جاودانه خواهد ماند.

منبع:ایرنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز