رئیس پلیس تهران بزرگ:

بیش از ۷۵ درصد اصناف محدودیت‌های کرونایی را رعایت می‌کنند/ دستگیری ۸۶۴ مجرم در اولین طرح رعد سال ۱۴۰۰/ حدود ۳۰ درصد اموال مسروقه توسط سارقان فروخته می‌شود

۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۰:۴۰:۵۹
کد خبر: ۱۱۶۴۲۸۲
بیش از ۷۵ درصد اصناف محدودیت‌های کرونایی را رعایت می‌کنند/ دستگیری ۸۶۴ مجرم در اولین طرح رعد سال ۱۴۰۰/ حدود ۳۰ درصد اموال مسروقه توسط سارقان فروخته می‌شود
سردار حسین رحیمی در خصوص رعایت دستورالعمل های محدودیت های کرونایی توسط اصناف گفت: بیش از 70تا 75درصد اصناف محدودیت های کرونایی را رعایت می کنند و اغلب اصناف که در حواشی شهرهای هستند تخلف می‌کنند.

به گزارش برنا؛ چهل و سومین طرح رعدامروز سه شنبه 24 فروردین با حضور سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ برگزار شد.

سردار رحیمی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: امروز شاهد نمونه هایی از کشفیات همکارانم در اولین مرحله طرح رعد در سال 1400بودیم. با اجرای 311 حکم قضایی و اقدامات موثر در جمع آوری سارقان، مالخران و ... 864 نفر از مجرمان در اولین طرح رعد در امسال دستگیر شده و 933 فقره اموال مسرقه مردم کشف شد. 29 باند با اعضای بالاتر از3 نفر دستگیر شدند و سه فقره موتور سیکلت کشف و 834 پرونده رسیدگی شد.

او افزود: به حکم محکومان فراری رسیدگی می شوند و تاکنون 35محکوم فراری شناسایی شده و 27 قبضه سلاح سرد و سه قبضه سلاح گرم کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: طرح های پلیس با قدرت و اقتدار بر علیه سارقان دنبال می شود و با قدرت برای امنیت و آسایش مردم اقدامات اجرایی انجام می دهیم.

او درباره تمهیدات ماه مبارک رمضان گفت: باید تلاش شود تا شان این ماه رعایت شود. واحدهای صنفی، رانندگان و مردم شان را رعایت کنند و برخی از واحدهای صنفی در خارج از شهر می‌تواند با رعایت شان این ماه اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس پلیس پایتخت درباره منع ترددها گفت: تاکنون مصوبه جدید ابلاغ نشده و منع تردد همچنان از ساعت 22تا3 بامداد اجرا می شود.

سردار رحیمی ادامه داد: بیش از 70تا 75درصد اصناف محدودیت های کرونایی را رعایت می کنند و اغلب اصناف که در حواشی شهرهای هستند از دستورات تخلف می‌کنند. سعی شده واحدهای متخلف را پلمب نکنیم.

به گفته او خاموشی ها را در برخی نقاط تهران شاهد هستیم که نباید خاموشی ها اعمال شود و قرار شد مسئولان این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

سردار رحیمی با بیان اینکه20 تا 30 درصد امول مسروقه توسط سارقان فروخته می شود ادامه داد: کشفیات در اسرع وقت به صاحبان تحویل داده می شود اما 30 درصد اموال بدون صاحب هستند.

رئیس پلیس تهران بزرگ درباره سرقت مسلحانه در منطقه خلازین بیان کرد: شب گذشته در سرقت مسلحانه در محدوده خلازین یک نفر از مجرمان مصدوم و مابقی دستگیر شدند. در ساعت دو و سی دقیقه بامداد این اتفاق به وقوع پیوسته است.

او درباره اقدامات برای دستگیری سارقان گفت: طرح رعد،صاعقه،کاشی و ... برگزار می شود و در 4 سال گذشته سهم سرقت ها از سی درصد به 20/5 رسیده است. این امر به دلیل برگزاری طرح ها مختلف پلیس است.

//انتهای پیام:5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز