معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ:

شهروندان تخلفات موتورسیکلت‌های سنگین را از طریق ۱۱۰ گزارش دهند

۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۴:۱۷
کد خبر: ۱۲۱۴۱۵۱
شهروندان تخلفات موتورسیکلت‌های سنگین را از طریق ۱۱۰ گزارش دهند
سرهنگ علی همه خانی گفت: ورود ، حرکت و تردد موتورسیکلت های سنگین بدون مجوز در سطح معابر شهر تهران ممنوع است و شهروندان تخلفات موتورسیکلت های سنگین را از طریق 110 گزارش دهند.

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی همه خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تخلفات و تردد موتورسیکلت های سنگین در معابرکه مطالبه مردمی را نیز در خصوص برخورد پلیس با آنها در بر داشته است توضیح داد .

 معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران تصریح کرد: برخورد پلیس با تردد و تخلفات موتورسیکلت های سنگین یک درخواست و مطالبه مردمی است که پلیس راهور تهران بزرگ بنا بر وظایف ذاتی خود در این خصوص بنابر قانون اقدام و با تخلفات و ترددهای بدون مجوز این نوع موتورها برخورد می نماید .

او افزود: حتی برای نقل و انتقال آنها نیز  باید از یدک های مخصوص استفاده گردد لذا مالک موتور سیکلت سنگین باید برای انتقال  در شرایط خاص مجوز دریافت نماید که این مجوز تنها برای جابجایی از محلی به محل دیگر است و قابل ذکر است  گواهینامه کسانی که با این وسایل رانندگی می کنند نیز  دارای شرایطی خاص است .

سرهنگ همه خانی گفت: برخی راکبین موتورسیکلت در روزهای تعطیل اقدام به تردد در سطح معابر عمومی شهر تهران کرده که این تردد ها از چشم پلیس دور نمانده و پلیس راهور تهران بزرگ با رصد معابر از طریق دوربین های نظارتی و توسط مامورین مستقر اقدام به توقیف این موتورسیکلت های سنگین فاقد مجوز می نماید .

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت : این راکبین توجه داشته باشند پرونده آنها در صورت توقیف به مراجع ذی صلاح ارسال می گردد و مقام محترم قضایی در خصوص وضعیت آنها تصمیم گیری و رای صادر خواهد کرد .

همه خانی ادامه داد: چندی قبل تعدادی از  راکبین موتورسیکلت سنگین در بزرگراه تردد داشته که بعد از توقف توسط پلیس  توسط مقام محترم قضایی نیز برای آنها مجازات درنظر گرفت که یکی از آنها خدمت عام المنفعه بود که می بایست در کنار همکاران پلیس راهور  در طرح های موتور شرکت نمایند .

او افزود: بیشتر تخلفاتی که ما از این موتورسیکلت ها در سطح شهر مشاهده می کنیم از نوع سرعت و سبقت است و مهم تر  سلب آسایش  و آرامشی است که این راکبین از دیگر رانندگان دارند و با حرکت در معابر ایمنی تردد دیگران را به خطر انداخته و باعث اضطراب  و نگرانی رانندگان دیگر می شوند و با توجه به سر و صدای هولناکی  که دارند موجب خطرآفرینی و کاهش تمرکز دیگر رانندگان می شوند.

سرهنگ همه خانی  از شهروندان خواست  تخلفات  و تردد های موتورسیکلت های سنگین را از طریق سامانه  110  به پلیس گزارش دهند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز