سردار رضایی:

حقوق شهروندی خط قرمز نیروی انتظامی است

۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۰:۲۴:۰۷
کد خبر: ۱۲۴۶۰۷۰
حقوق شهروندی خط قرمز نیروی انتظامی است
جانشین فرمانده ناجا، حقوق شهروندی را خط‌ قرمز نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی خودش را از مردم، برای مردم و در خدمت مردم می‌داند و هر کس بخواهد حقوق شهروندی را نادیده بگیرد، نیروی انتظامی وارد عمل خواهد شد.

به گزارش برنا؛ سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی در سیزدهمین نشست نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با وابستگان نظامی و افسران رابط پلیس کشورهای خارجی، گفت: بیش‌ از ۳۳ کشور دعوت ما را اجابت کرده و در این مجلس حضور دارند که این نشان از اهمیت کار بوده و بیانگر نظم کشور شماست.

وی حکومت حاکم بر ایران اسلامی را برگرفته از احکام الهی عنوان کرد و افزود: یکی از مؤلفه‌ های مهم حکومت ایران اسلامی، تعامل و ارتباط با کشورهای دنیاست از این رو استراتژی و راهبرد ایران اسلامی، تعامل با تمام جهان به‌ استثنای رژیم غاصب صهیونیستی است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حضور مدافعان حرم در کشور عراق و سوریه، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران پشتیبان هر مظلومی در دنیا است.

وی با تشریح مکتب سپهبد شهید "حاج‌ قاسم سلیمانی" اظهار داشت: امروز شهید سلیمانی افتخار نیروهای مسلح و افتخار مظلومان جهان است؛ جایگاه نیروهای مسلح فهیم این است که از قوه قهریه برای سرکوب ظالمان و دفاع از مظلومان استفاده می کند.

جانشین فرمانده ناجا یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران با ۱۵ کشور همسایه است و ایران اسلامی در جبهه مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد، ما به نیابت از کشورهای دیگر، بیش‌ از 3500 شهید در مقابله با قاچاق مواد مخدر تقدیم کرده‌ایم.

سردار رضایی افزود: ما در سال گذشته با بیش‌ از هزار تن کشفیات مواد مخدر، رکورد را شکستیم که بخشی از این‌ ها برای کشورهای غربی بوده است.

این مقام ارشد انتظامی حقوق شهروندی را خط‌ قرمز نیروی انتظامی عنوان کرد و یادآور شد: نیروی انتظامی خود را از مردم، برای مردم و در خدمت مردم می‌داند و هر کس بخواهد حقوق شهروندی را نادیده بگیرد، نیروی انتظامی وارد عمل خواهد شد و حافظ و پاسدار حقوق شهروندی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی از سال‌ های پس‌ از انقلاب دارای یک تجربه میدانی است و توطئه‌ های متعدد دشمنان را خنثی کرده‌ است؛ از این‌رو آمادگی انتقال تجربیات و نظرات را دارد.

 

نظر شما