وزیر ورزش و جوانان:

وزارت ورزش موتور تولید امید و عزت برای جوانان و مردم است/ فعالیت ۳ هزار و ۷۰۰ سمن جوانان در کشور

۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۰:۰۸:۴۹
کد خبر: ۱۲۶۴۹۱۰
وزارت ورزش موتور تولید امید و عزت برای جوانان و مردم است/ فعالیت ۳ هزار و ۷۰۰ سمن جوانان در کشور
سید حمید سجادی با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۷۰۰ سمن داریم و ۲۸۰ سمن در حوزه ورزش عمل می کنند، گفت: وزارت ورزش و جوانان در کنار سایر وزارت خانه های دولت مردمی آقای رئیسی، باید موتور تولید امید و عزت برای جوانان و مردم باشد و افرادی که شبانه روز هزینه می کنند که عزت را از مردم ما بگیرند نقشه هایشان نقشه بر آب شود.

به گزارش خبرنگار برنا؛ سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که صبح امروز برگزار شد، گفت: امروز امضای تفاهم نامه مشترک میان وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی را به فال نیک میگیریم چراکه در روزهای آغازین هفته بسیج هستیم و به نوبه خودم هم به جامعه بسیج کشور تبریک می گویم.

وی افزود: مقرر شده همکارانمان در مراکز بسیج کشور انقلابی تر از گذشته در خدمت ورزش باشند و همکاران در بسیج طرح هایی را در حوزه جوانان دارند و درخواست داشتم که جلسه تخصصی با معاونت جوانان داشته باشند.

سجادی با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۷۰۰ سمن داریم و ۲۸۰ سمن در حوزه ورزش عمل می کنند، ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان در کنار سایر وزارت خانه های دولت مردمی آقای رئیسی، باید موتور تولید امید و عزت برای جوانان و مردم باشد و افرادی که شبانه روز هزینه می کنند که عزت را از مردم ما بگیرند نقشه هایشان نقشه بر آب شود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: در سال ۲۰۰۴ تحقیقی شده بود و در این تحقیق مشخص شده بود که پنجمین شغل پردرآمد دنیا ورزش و تفریحات سالم بوده است اما هنوز خوشبختانه مشاغل مرتبط با ورزش جزو ۱۰ شغل برتر دنیاست. ما ۲۲۵ گونه ورزشی در کشور فعال داریم و در دنیا بیش از هزار گونه است اما هرکدام از این ۲۲۵ گونه دنیایی از مشاغل است، با توسعه سوارکاری ۶۲ شغل در کنار آن احیا می شود، باید این را اطلاع رسانی کنیم تا بتوانیم با کمک وزارت کار آنها را احیا کنیم. نباید معلم ورزش شدن از نظر خانواده ها شغل خوبی نباشد.

وی تصریح کرد: دومین گردش مالی فرانسه سوارکاری است و این ورزش توصیه شده دین مبین اسلام است پولی در باشگاه های سواری است زیاد است و همه فکر می کنند پول فقط در ورزش فوتبال است ارزش زمین، اسب ها و خرید و فروش هایی که در این خصوص می شود درآمدهای زیادی دارد این جزو مواردی است که مغفول مانده است.

سجادی گفت: به عنوان مثال در قایقرانی، قایق می سازیم و قایق های ما به ۵ کشور صادر می شود و باید فرهنگسازی کنیم که مشاغل در ورزش دیده و احیا شود.

انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز