عظیمی: یارانه مثل مسکن برای مردم است؛ باید فکر اساسی کرد

۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۴:۱۰
کد خبر: ۱۳۲۸۷۹۵
عظیمی: یارانه مثل مسکن برای مردم است؛ باید فکر اساسی کرد
یکی از هنرمندان سینمایی کشور معتقد است که پرداخت یارانه یک مسکن برای مردم است و باید فکر اساسی به حال اقتصاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی عظیمی میرآبادی تهیه کننده سینما و تلویزیون در واکنش به اظهارات ابراهیم رییسی، رییس جمهور و پرداخت یارانه مستقیم به اقشار نیازمند جامعه، اظهار کرد: به طور کلی نگاهم به دولت آقای رییسی مثبت است. مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارد از عمل اشتباه یا عمل نکردن در زمان مناسب نشات گرفته است. دولت ایشان می‌گوید راهکار دارم و مسئول عملیاتی کردن این راهکارها هم دولت و ایشان است.

وی ادامه داد: از طرف دیگر در صداقت این موضوع که راهکار دارند و بنای عملیاتی کردن آن را هم دارند که شک و بحثی نیست. با این اوصاف پس خیال بنده از دولت راحت است که می‌خواهد کار انجام دهد.

این هنرمند سینمایی کشور اضافه کرد: اما باید بدانیم همه چیز در اختیار دولت و در ید تصمیم‌گیری آن‌ها نیست و برخی از افراد ذی‌نفع نمی‌خواهند اصلاحاتی صورت بگیرند. پس باید تصمیمات راهگشا گرفته شود با وجود افرادی که نمی‌خواهند این اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به اینکه کشورهایی دردنیا نیز با هرگونه اصلاحات در ایران مخالف هستند، تاکید کرد: جریانی در دنیا وجود دارد که مانع پیشرفت ایران می‌شود. به اضافه اینکه یک سوال پیش می‌آید که آیا مسببان وضع وجود می‌توانند خود این مشکلات را حل کنند یا نه؟

عظیمی گفت: حالا با تمام این نذاشتن‌ها باید مشکلات را حل کنند. یارانه در حال حاضر یک مسکن است، مثل دکتری که به بیمارش مسکن می‌دهد تا زمانی که بیماری‌اش را درمان کند. در نتیجه از این زاویه نگاهم به پرداخت یارانه مثبت است.

این هنرمند همچنین در پاسخ به این پرسش که هنرمندان باید در ایجاد اعتماد چه نقشی ایفا کنند، گفت: هنر می‌توان زبان گویای یک دولت باشد اگر به درستی از آن استفاده شود. دولت‌ها باید به هنرمندان رجوع کنند و از آن‌ها بخواهند که در راستای فرهنگ‌سازی و یا القای برخی تصمیماتی که به نفع کشور است، تولید محتوا کنند. قطعا حذف یا برخورد سلبی در این حوزه جواب نمی‌دهد و دولت باید نظر هنرمندان را نیز جلب کند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز