بازگشت ۹۰ درصد از زائران اربعین به کشور

۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۱:۲۸:۱۷
کد خبر: ۱۳۷۸۵۳۹
بازگشت ۹۰ درصد از زائران اربعین به کشور
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از خروج 3 میلیون و500 نفر از مرز های شش گانه برای پیاده روی اربعین خبر داد وگفت: 90 درصد زائران به کشور بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: امسال بیش از 3 میلیون و 500 هزار نفر از مرز‌های شش گانه کشور برای پیاده روی اربعین خارج شدند، تا شب گذشته تقریبا، 90 درصد از زائران به کشور بازگشتند و در مسیر استان‌های خود قرار گرفتند، تنها محوری که متاثر از بازگشت زائران بار سنگینی دارد، محور خرمشهر در مرز شلمچه و محور مهران به ایلام در مرز مهران است.

  وی افزود: پیش بینی ما این است که امروز و امشب، زائرانی که کماکان در کشور عراق هستند به کشور برگردند و از فردا در طول محور‌های مواصلاتی منتهی به مرز‌های شش گانه کشور، شرایط عادی را شاهد باشیم.

سردار حسینی اشاره به افزایش تردد‌ها در روز‌های پایانی تابستان گفت: روز و شب گذشته، در دیگر محور‌های مواصلاتی از جمله آزاد راه تهران – شمال و جاده چالوس به علت بار ترافیکی سنگین یک طرفه بود.  

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: در معابر شهری و محور‌های مواصلاتی بین شهری نیز با توجه به آماده شدن مردم برای شروع سال تحصیلی جدید، شاهد بار ترافیکی هستیم، اما تلاش ما این است با اعمال مقررات و ایجاد نظم و روان سازی ترافیک از بار ترافیکی کاسته و از تصادفات پیشگیری کنیم.

 انتهای پیام/

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز