آمار غیر رسمی صداوسیما؛ تعداد جان باختگان اغتشاشات به ۳۵ نفر افزایش یافت

۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۲۰:۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۳۸۰۴۱۶
آمار غیر رسمی صداوسیما؛ تعداد جان باختگان اغتشاشات به ۳۵ نفر افزایش یافت
صداوسیما اول مهر در بخش خبری ۲۰:۳۰ از افزایش تعداد جان باختگان اغتشاشات اخیر در کشور خبر داد و اعلام کرد بر اساس آمار غیررسمی تعداد جان باختگان به ۳۵ نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، بخش خبری ۲۰:۳۰ صداوسیما (اول مهر) درباره تعداد جان باختگان اغتشاشات اخیر در کشور اعلام کرد که تعداد جان باختگان بر اساس آمارهای غیررسمی افزایش یافته و به ۳۵ نفر رسیده است؛ همچنین این بخش خبری اعلام کرد که آمار رسمی تعداد جان باختگان اغتشاشات را نهادهای مسئول به صورت رسمی اعلام خواهند کرد. 

این در حالی است بخش خبری ۲۰:۳۰ صداوسیما (۳۱ شهریور) آمار غیررسمی تعداد جان باختگان تجمعات و اغتشاشات اخیر در کشورمان را ۲۷ نفر اعلام کرد؛ چند ساعت قبل تر از آن هم بخش خبری ۱۴ صداوسیما آمار غیر رسمی جان باختگان وقایع چند روز اخیر را ۱۷ نفر اعلام کرده بود. 

در بین افراد جان باخته تعدادی از بسیجیان که همراه پلیس وظیفه تامین امنیت را بر عهده داشتند هم وجود داشته و در حقیقت این افراد بخشی از شهدای امنیت جمهوری اسلامی ایران هستند؛ تعدادی از عوامل انتظامی و همیار پلیس هم که وظیفه تامین امنیت را بر عهده داشتند در این تجمعات مجروح و مصدوم و یا شهید شده و از سوی آشوبگران و اغتشاشگران مورد حملات مختلف قرار گرفته و با سنگ و چوب و چاقو و ... مضروب شده اند. 

برخی کارشناسان اعلام کرده اند که سناریوی کشته سازی در تجمعات و اغتشاشات اخیر ایران در دستور کار سرویس های امنیتی بیگانه به منظور اعمال فشار به جمهوری اسلامی ایران در دستور کار آنان بوده است.

امروز و بعد از برگزاری نمازجمعه هم نمازگزاران با برگزاری راهپیمایی سراسری علیه آشوب، ناامنی و اقدامات هنجارشکنانه عده ای اغتشاشگر را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع عوامل انتظامی و امنیتی با آشوبگران و فتنه گران و اغتشاشگران شدند. 

اغتشاشگران در چند روز اخیر به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام توهین کرده و هتک حرمت کرده اند. ضمن آنکه این فتنه گران چند مسجد را به آتش کشیده و به حجاب بانوان هتک حرمت کرده و اماکن عمومی را تخریب کرده اند. 

انتهای پیام/ 

 

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
0
0
باید عاملان شناسایی در ملاء عام اعدام بشن و اموال ضربه زنندگان و خونوادشون هم مصادرن بشه برا خسارت وارده تا دیگه از این غلطا نکنن
ناشناس
|
-
|
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
0
0
لعنت سلبرتیی باعث اغتشاشات شود
ناشناس
|
-
|
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
0
0
باید حداقل یک نفر از عوامل اغتشاش در ملإعام به اشد محازات برسه تا در س عبرتی بشه برای سایرین.
ناشناس
|
-
|
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
0
0
آنقدر زود نگید اعدام کنید اینها هم جوونهای مملکت هستند که فریب خوردند با اعدام و این کارها فقط نفرت رو تو دلشون بیشتر میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| -
اعتراض صفش از اغتشاش جداست و ما مخالف ناامنی و آشوب هستیم
ماهمه به وضعیت و فشار مضاعفی که بر مردم وارد شده معترضیم دولت گوش و چشم خودش رو نباید بر مطالبات بر حق مردم ببینده
تمام مردم حق اعتراض به مشکلات و گرفتاریها دارند این بحث رو به اغتشاش و آشوب ربط ندهید
ناشناس
|
-
|
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
0
0
مرگ بر آمریکا واسرائیل که فتنه وپلیدیشاناین کشور تحریم کردنند اوضاع کشور در هم بر هم کردنند اقتصاد را نابود کردنند بیایید اقتصاد از نو بسازید تا مردم قدرت خرید داشته باشند تا جوانان بتوانند زندگی کنند وازدواج ما یک کشور مسلمانیم حجاب برای یک زن بزرگی زینت ودر امان بودن از بلایا بد است