عملکرد هلال‌احمر مصداق بارز تکریم حقوق بشر است

۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۳:۲۵
کد خبر: ۱۴۳۳۴۵۷
عملکرد هلال‌احمر مصداق بارز تکریم حقوق بشر است
معاون سیاسی وزیر امورخارجه در حاشیه بازدید از مرکز درمانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در کشور نیجر، عملکرد هلال‌احمر را مصداق بارز تکریم حقوق بشر دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امورخارجه امروز هجدهم بهمن‌ماه، به همراه سفیر ایران در نیجر، از مرکز درمانی جمعیت هلال‌احمر بازدید و با کارکنان و مددجویان به گفت‌وگو پرداخت.

مسئول مرکز درمانی هلال‌احمر در نیجر در جریان این بازدید گزارشی از خدمات‌رسانی و فعالیت‌های بشردوستانه این مرکز ارائه داد و خدماتی را که در شهرهای نیامی، زندر و بالایارا ارائه می‌شوند، تشریح کرد.

معاون سیاسی وزیرخارجه با قدردانی از کارکنان مرکز درمانی جمعیت هلال‌احمر گفت: جوامع بین‌المللی باید در جریان خدمات بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران قرار گیرند و وزارت خارجه نیز تلاش می‌کند تا این فعالیت‌های نوع‌دوستانه را در معرض دید جهانیان قرار دهد.

باقری‌کنی بر اهمیت توسعه این مرکز درمانی تاکید و ادامه داد: ما این آمادگی را داریم تا در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات از این مرکز درمانی حمایت کنیم و در راستای توسعه این مرکز درمانی به جمعیت هلال‌احمر کمک خواهیم کرد. عملکرد جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در قاره آفریقا مصداق بارز تکریم حقوق بشر است و باید این فعالیت‌ها تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز