نائب رئیس سمن های استان سمنان:

سلطانی‌فر حوزه جوانان را متحول، پویا و فعال کرده است/ استیضاح وزیر ورزش‌وجوانان دلیل موجه و قابل قبولی ندارد

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۲۵:۴۹
کد خبر: ۸۴۹۷۳۹
سلطانی‌فر حوزه جوانان را متحول، پویا و فعال کرده است/ استیضاح وزیر ورزش‌وجوانان دلیل موجه و قابل قبولی ندارد
حسین عامریان گفت : «در حوزه جوانان تاکنون وزیری نداشته ایم که تا به این حد به حوزه جوانان در کشور توجه کند. ایشان حوزه جوانان را متحول، پویا و فعال کرده اند و تغییرات زیادی در استان های کشور در این حوزه صورت گرفته است. فعالیت های کمی و کیفی ایشان در حوزه جوانان چشمگیر بوده اند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی برنا ؛ در شرایط فعلی کشور مردم ما نیاز دارند نمانیدگان به مسائل مهمتری فکر کنند، ولی در حال حاضر با مسئله استیضاح وزیر ورزش و جوانان مواجه شدیم! به نظر می رسد نماینده های مردم باید مردمی تر فکر کنند و مشکلات عمیق تر جامعه را به صحن علنی مجلس بکشند و خواستار بررسی آنها باشند. در خصوص اینکه چرا نماینده بین اینهمه الویت به این استیضاح رسیده اند مصاحبه ای با نماینده های سمن ها داشته ایم. 

حسین عامریان، نائب رئیس سمن های استان سمنان دلایل استیضاح وزیر ورزش و جوانان را غیرموجه و پیش پا افتاده می داند و می گوید: «استیضاح وزیر ورزش در این مقطع زمانی و موقعیت چه معنایی دارد؟ در شرایط حساس کنونی کشور ما، وظیفه مجلس رسیدگی به مشکلات مهم تر از استیضاح وزیر و جوانان است. در تنگنا قرار دادن دولت و فشار آوردن به کابینه کار درستی نیست. این سیاستی است که دشمنان در پی آن هستند تا از این طریق دولت را در تنگنا قرار بدهند تا نتواند عملکرد مطلوبی داشته باشد. در گذشته بسیاری از وزرای ما به دلایلی خیلی مهم تر از این هم استیضاح نشده اند، در مورد استیضاح آقای سلطانی فر دلیل موجه و قابل قبولی وجود ندارد، و این استیضاح در شرایط کنونی به صلاح کشور نیست.»

وی با بیان اینکه آقای سلطانی فر در حوزه ورزش و جوانان فعالیت زیادی داشته است، تأکید می کند: «در حوزه جوانان تاکنون وزیری نداشته ایم که تا به این حد به حوزه جوانان در کشور توجه کند. ایشان حوزه جوانان را متحول، پویا و فعال کرده اند و تغییرات زیادی در استان های کشور در این حوزه صورت گرفته است. فعالیت های کمی و کیفی ایشان در حوزه جوانان چشمگیر بوده اند.»

وی با بیان اینکه کشور با مشکلات مهم تری درگیر است، می گوید: «در شرایط کنونی کشور اقتصاد و وضعیت اشتغال جوانان مهمترین مشکلات کشور هستند. در شرایط کنونی وظیفه مجلس برای قانونگذاری در این زمینه بسیار مهمتر از استیضاح ورزش و جوانان است. تحریم ها و جنگ اقتصادی ای که اکنون در آن هستیم بسیار مهمتر هستند و مجلس باید به فکر یافتن راه حل برای این شرایط باشد. در حال حاضر حیاتی ترین وظیفه مجلس این است که قانون هایی تدوین کند که وضعیت تولید را در کشور بهتر کند.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز