اتفاق عجیب در فرودگاه شهید بهشتی؛

مسافران پرواز تهران- اهواز بلاتکلیف در اصفهان

۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۸:۴۷:۱۹
کد خبر: ۹۱۷۲۷۱
مسافران پرواز تهران- اهواز بلاتکلیف در اصفهان
پرواز تهران- اهواز شرکت هواپیمایی کاسپین که به دلیل شرایط جوی مجبور به فرود اضطرای در اصفهان شد، مسافران خود را در فرودگاه شهید بهشتی به امان خدا رها کرد!

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حدود دو ساعت پیش خبری در خبرگزاری برنا در خصوص فرود اضطراری یک هواپیما در اصفهان و حبس 40 دقیقه‌ای مسافران منتشر شد. اخبار تکمیلی در این خصوص حکایت از آن دارد که پس از یک ساعت بلاتکلیفی و حبس مسافران در داخل هواپیما، مسئولان شرکت هواپیمایی کاسپین اعلام کردند به دلیل قطع برق در فرودگاه اهواز، پرواز یاد شده قادر به پرواز به سوی اهواز نیست و به همین دلیل مسافران باید هواپیما را ترک کنند.

این در حالی است که معمولا در این شرایط یا برای مسافران هتلی در نزدیکی فرودگاه تهیه می‌شود تا پس از رفع مشکل به سمت شهر مقصد پرواز کنند یا در صورتی که مشکل طولانی شود مسافران را به فرودگاه مبدا بازمی‌گردانند اما با تخلیه مسافران پرواز تهران- اهواز در فرودگاه شهید بهشتی عملا آنها را به امان خدا رها کرده و سرگردانی عجیبی برای مسافران این پرواز ایجاد شد به‌طوری‌که تعدادی از این مسافران در تماس با خبرگزاری برنا خواستار رسیدگی مسئولان هواپیمایی کشور نسبت به این موضوع شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز