اخراج بیش از ۲ هزار نفر از این بانک‌!

۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۰:۱۸:۵۲
کد خبر: ۹۳۲۶۸۹
اخراج بیش از ۲ هزار نفر از این بانک‌!
سود سه ماهه اخیر بانک مونترال”BMO” به 1. 19 میلیارد دلار کاهش پیدا کرده‌ است ولی با اجرای اصلاحات صدها شغل در بانک مونترال از بین می‌رود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سود سه ماهه اخیر بانک مونترال”BMO” به 1.19 میلیارد دلار کاهش پیدا کرده‌ است ولی با اجرای اصلاحات صدها شغل در بانک مونترال از بین می‌رود.

بانک مونترال اقدام به انجام یکسری بازسازی‌ها نموده و در نتیجه باید 5 درصد از نیروی کارش را در سراسر جهان کاهش دهد. کاهش سود این بانک طی سه‌ماهه اخیر نیز در همین راستا بوده است.

357 میلیون دلار هزینه برای تسریع در تحویل طرحهای جدید

این بانک روز گذشته اعلام کرد در سه‌ماهه منتهی به 31 اکتبر امسال برای تسریع در تحویل طرحهای جدید و مدرن در راستای تسهیل انجام امور تجاری، 357 میلیون دلار هزینه کرده است. مسئولین این بانک گفتند که دلیل بخشی از این اقدام در نتیجه پایین آمدن نرخ بهره و کندتر شدن رشد اقتصادی ایالات متحده بوده و پیش‌بینی می‌شود سال آینده نیز ادامه داشته باشد.

تعدیل نیروی انسانی در کانادا و ایالات متحده

بانک مونترال بدون ذکر جزئیات این برنامه همچنین گفت که این بانک که تا پایان اکتبر 45.513 کارمند داشته است باید 5 درصد (حدود 2275 نفر) آنها را تعدیل کند. این تعدیل نیروی انسانی حدود 1500شغل را در کانادا و 775 مورد را در ایالات متحده تحت‌تاثیر قرار خواهد داد.

صرفه جویی سالانه به منظور افزایش درآمد بانک

تام فیلین، مدیر مالی ارشد این بانک گفت: ابتکارات جدید اعلام شده از اول نوامبر آغاز شده و از سال 2020 موجب صرفه‌جویی سالانه 200 میلیون دلار برای این بانک می‌شود. پیش‌بینی شده طی سه‎ماهه نخست مالی 2021، درآمد این بانک به 375 میلیون دلار برسد.

افزایش سود سهام بانک مونترال

بانک مونترال روز سه‌شنبه در رابطه با سود سهام خود نیز اعلام کرد که هر سهام این بانک طی سه‌ماهه اخیر با افزایش سه‌سنت به 1.06 دلار رسیده است. این بانک در این سه‌ماهه همچنین تقریبا بالغ بر 1.61 میلیارد دلار درآمد داشته که در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته 1.53 میلیارد دلار افزایش یافته است.

انتشار عملکرد برخی از بانک‌ها در کانادا

به گفته رسانه هدهد، بانک مونترال پس از بانک نوااسکوشیا دومین بانک بزرگ کانادا است که عملکرد سه‌ماهه خود را منتشر نموده است. رویال بانک و بانک ملی کانادا روز چهارشنبه و تی‌دی بانک روز پنجشنبه گزارشهای خود را منتشر خواهند کرد.اسکوشیا بانک نیز در 26 نوامبر سود خالص خود را طی این مدت 2.27 میلیارد دلار اعلام کرد که در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز