اگر در فکر خیانت هستید بخوانید!

۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۲۰:۴۰:۱۷
کد خبر: ۹۴۳۸۲۰
اگر در فکر خیانت هستید بخوانید!
خیانت کردن همسران به یکدیگر مسئله ای است که در جوامع امروزی زیاد شده است و علت های متفاوتی هم می تواند داشته باشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ یکی از معضلاتی که امروزه بسیاری از خانواده ها دچار آن هستند، خیانت است. تفاوتی بین خیانت زن به مرد و یا خیانت مرد به زن وجود ندارد و در هر صورت خیانت امری نکوهیده است که بر مقدس ترین بنیان تاثیر منفی می گذارد و حتی برخی از زندگی ها را از هم می پاشد.

اگر به فکر خیانت کردن به همسرتان هستید، قبل از اینکه وارد عمل شوید، این نکات را که در این جا مطالعه کنید.

خیانت چیست؟

خیانت خلاف وعده عمل کردن است که باعث سلب اعتماد طرف مقابلتان می شود. زمانی که اعتماد از بین می رود، فرد به شما دروغ می گوید، شما را فریب می دهد و یا از شما سواستفاده می کند. در روابط زناشویی، هر نوع فعالیت یا رابطه ای که باید شخص با همسرش تجربه کند، مانند :رفتن به رستوران یا برقراری رابطه جنسی و... با فرد دیگری تجربه نماید، خیانت می گویند.

انواع خیانت

1. خیانت احساسی

2. خیانت جنسی

3. خیانت جنسی و عاطفی

4. خیانت مجازی

انواع خیانت

آنچه قبل از خیانت باید بدانید :

همه افراد مهم زندگیتان را نا امید می کنید

پس از خیانت همه نزدیکانتان از شما نا امید می شوند و با یک ندانم کاری همه افراد مهم زندگیتان را از خود دور می سازید. شما بعد از خیانت زمان زیادی لازم خواهید داشت تا ناامیدی که ایجاد کرده اید کمرنگ شود.

تبدیل به یک الگوی بد خواهید شد

اگر خیانت کنید به یک الگوی بد تبدیل خواهید شد، کسی که راحت ترین راه را برای حل مشکلش انتخاب می کند و به راحتی ارزش های خانوادگی را زیر پا می گذارد. پس اگر حتی همیشه رفتار درستی انجام داده باشید اما خیانت کنید، این کار بدتان همه رفتارهای خوبتان را از بین می برد.

مانند گذشته ارزش و اعتباری نخواهید داشت

فردی که خیانت می کند دیگر نمی تواند به دیگران بگوید چه کاری درست و چه کاری غلط است و احترام او نزد دیگران از بین می رود حتی قضاوت اخلاقی که در آینده دارد با خیانتی که در گذشته کرده مقایسه خواهد شد.

خیانت و دروغ جدا نشدنی هستند

خیانت بدون فریب دادن و دروغ گفتن اتفاق نمی افتد بنابراین فردی که خیانت می کند، دروغ هم می گوید مثلا می گوید «امشب تا دیروقت سر کار می مانم» پس خیانت و دروغ از یکدیگر جدا نشدنی هستند.

رسوا خواهید شد

هیچ گاه فکر نکنید که اگر خیانت کنید، کسی از آن مطلع نمی شود و می توانید به راحتی خیانت را پنهان کنید. باید بدانید هیچ گاه ماه پشت ابر نمی ماند و بالاخره شما رسوا خواهید شد و خبر خیانتتان دهان به دهان می چرخد.

دیگران را نسبت به خود بی اعتماد می کنید

اگر خیانت کنید، دیگر همسرتان نمی تواند به شما اعتماد کند و حتی اگر وارد رابطه ای دیگر نیز شود، بازهم نمی تواند اعتماد کامل داشته باشد زیرا شما به تنهایی اعتمادبه نفس او را نابود کرده اید. حتی با خیانت دنیای بچه هایتان را هم نابود می کنید و باعث می شوید که ثبات هر رابطه ای برای آنها بی معنا باشد.

دچار مشکلات زیادی خواهید شد

بعد از خیانت شما دچار مشکلات زیادی خواهید شد. برخی از افراد با هزینه های سنگین دادگاه و مهریه و طلاق روبه رو می شوند و برخی حتی خانه و کارشان را نیز از دست می دهند.

دوباره برای به دست آوردن دیگران باید تلاش کنید

اگر پس از اینکه خیانت کردید، وضعیت مالیتان دچار مشکل نشد اما از لحاظ احساسی دچار مشکل خواهید شد و سالیان سال طول می کشد تا دوباره بتوانید اعتماد دیگران را به دست آورید و خودتان را ببخشید و شخصیتتان را احیاء کنید.

تنها خواهید ماند

اگر خیانت کنید، روابط زیادی را از دست می دهید و تنها خواهید ماند. با خیانت کردن شما به جز دور ساختن اطرافیان و خانواده تان، دوستان خود را نیز از دست می دهید چرا که آنها فرد خیانتکار را دوست ندارند و به او نمی توانند اعتماد نمایند.

ممکن است به بیماری های مقاربتی مبتلا شوید

اگر خیانت کنید ممکن است به بیماری های مقاربتی نیز دچار شوید. پس برای جلوگیری از خیانت اینگونه بیاندیشید که همه افراد به جز همسرتان دچار بیماری های مقاربتی هستند که این بیماری ها از طریق رابطه جنسی منتقل می شوند، اینگونه هیچوقت دست به خیانت نخواهید زد.

پشیمان خواهید شد اگر چه سودی ندارد

برخی از افراد قدر آنچه که دارند را نمی دانند و فکر می کنند مرغ همسایه غاز است در حالی که ممکن است مرغ ما بهتر باشد. این افراد پس از خیانت به همسر خود و رابطه با فرد جدید در می یابند که همسرشان از هر لحاظ از فرد جدید بهتر است و آنوقت است که از کرده خود پشیمان می شوند و نسبت به همسرشان احساس پیدا می کنند در حالی که دیگر او به شما اهمیتی نخواهد داد.

منتظر رفتار مشابهی باشید

هیچکس دوست ندارد اگر رفتار بدی دارد، دیگران نیز با او همان رفتار را داشته باشند مثلا اگر خیانت کرده باشید هیچ گاه دوست ندارید که شریک زندگی شما نیز همان رفتار را انجام دهد پس همانگونه رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار شود. اما متاسفانه افرادی که خیانت می کنند در آخرین لحظه به فکر این چیزها می افتند.

از این حس خوش آیند زود گذر پشیمان خواهید شد

خیانت در همان دقایق و لحظات حس خوبی به انسان می دهد و به نظر منطقی و کار درستی می آید اما بعد از گذشت مدتی در می یابید که این حس زودگذر ارزش چندانی ندارد و از کارتان پشیمان می شوید. خیانت آنچه را که با زحمت به دست آورده اید را نابود می کند.

آنچه از دست می دهید بسیار بیشتر از آنچه است که به دست می آورید

باید قبل از خیانت بدانید که چیزی که از دست می دهید، نابودتان می کند و همیشه بیش از چیزی است که به دست می آورید پس برای لذت و خوشی های زودگذر و موقتی، خیانت نکنید چرا که چند دقیقه خوشی ارزشش را ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز