سرمربی عاشق حک شدن نامش روی پیراهن است

بهزاد خداداد: کرمی و معتمد به مربی‌ای همچون مهماندوست نیاز ندارند

۱۳۹۰/۰۳/۲۸ - ۱۴:۱۱:۲۴
کد خبر: ۵۷۶۱۰
بهزاد خداداد: کرمی و معتمد به مربی‌ای همچون مهماندوست نیاز ندارند
تکواندو کار سابق تیم ملی ایران گفت: همان طور که زحمات بیژن مقانلو و مجید افلاکی در کادر فنی کمتر به چشم می آید، نصر آزادانی هم در ترکیب تیم ملی کمتر به چشم آمد.

بهزاد خداداد تکواندو کار اسبق تیم ملی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: با توجه به این که سال گذشته در نیم فصل اول لیگ برتر در اختیار تیم تکواندو جوانه بودم و در نیم فصل دوم به صورت قرضی به تیم پترو پارت رفتم، حالا با تصمیمی که گرفتم می خواهم امسال از اول فصل در اختیار تیم پترو پارت در لیگ دست یک(نقش جهان) باشم.

وی افزود: سال گذشته با امتیازهایی که تیم پتروپارت در اوایل فصل از دست داده بود، نتوانستیم در نیم فصل دوم نتیجه لازم را بگیریم و در این فصل تصمیم گرفتم به خاطر دوستی که با خسروی سرمربی و عظیمی سرپرست تیم دارم قراردادی به مدت یک سال با این تیم امضا کنم. 

خداداد درخصوص حضور در تیم جوانه گفت: زمانی که با تیم پتروپارت قرار داد امضا کردم، قرار بر این شد که هفته ای 3روز به عنوان مدیر فنی در لیگ برتر کنار تیم جوانه باشم تا بتوانم تجربات خود را به جوان تر های تیم منتقل کنم. 

تکواندو کار سابق تیم ملی گفت: من 4 سال قبل به همراه هادی ساعی برای کسب سهمیه المپیک به ویتنام اعزام شدیم و هر دو نفر ما سهمیه را کسب کردیم، اما با تصمیم کادر فنی به جای من تکواندو کار دیگری به این مسابقات اعزام شد و چنین اتفاقاتی باعث شد تا تکواندوی من و امثال من در تیم ملی به پایان برسد.

وی در مورد انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک عنوان کرد: در انتخاب یوسف کرمی برای اعزام به رقابت های باکو با این همه تجربه حرفی نیست، اما در مورد وزن 68 کیلو گرم که دو نفر از بهترین های تکواندو جهان را در ترکیب تیم ملی داریم، تصمیم گرفتن کمی دشوار است. به نظر من نصرآزادانی هم مثل باقری معتمد گزینه قابل اعتمادی است و اگر مسابقه انتخابی در بین این دو تکواندو کار برگزار می شد، انگیزه حضور در لندن باعث می شد رقابت سنگین حاکم شود و هر دو برای کسب این جایگاه تلاش کنند و در نهایت یکی از این دو نفر به باکو اعزام می شد.

خداداد در ادامه خاطر نشان کرد: بالاخره این تصمیم کادر فنی و فدراسیون است که چه کسی به این رقابت ها اعزام شود، اما به نظرم همان طور که زحمات بیژن مقانلو و مجید افلاکی نسبت به برخی از دوستان کمتر به چشم می آید، نصر آزادانی هم قربانی این تصمیمات شد و در انتخاب نفرات اعزامی به باکو کمتر به چشم آمد.

وی در مورد باخت باقری معتمد در فینال مسابقات جهانی کره جنوبی گفت: مهمترین دلیل باخت معتمد، رضا مهماندوست است. وی زمانی که تکواندو کار در حال مبارزه کردن است، چنان فریاد می زند که تمام حواس ملی پوش را به هم می زند. در واقع کار مربی در کنار زمین گوش زد کردن نقاط ضعف حریف است و به تکواندو کار آرامش دهد، نه اینکه با فریادهای بی دلیل تمرکز مبارز را به هم بریزد. کارهای اشتباه وی باعث شد تا باقری معتمد مدال طلا را از دست دهد.

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی در پایان گفت: به نظرم یوسف کرمی، باقری معتمد، نصر آزادانی و مابقی دوستان با کوله باری از تجربه نیازی به تمرینات مهماندوست ندارند و خودشان بهتر از وی می توانند کار کنند. مهماندوست فقط عاشق این است که روی پیراهن تیم ملی نام وی به عنوان نفر اصلی حک شود، ولی به فکر این نیست که در موفقیت تیم ملی همه کادر فنی سهیم هستند. البته این را باید بگویم که اگر تیم ملی در حال حاضر به موفقیت هایی می رسد، این حاصل زحمات مربیان گذشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز