خداداد ‌با حاشیه‌سازی می‌خواهد خودش را مطرح کند

مهماندوست: بهزاد، به فراموشی سپرده شده‌ای!

۱۳۹۰/۰۳/۲۹ - ۱۳:۱۲:۱۶
کد خبر: ۵۷۹۱۶
مهماندوست: بهزاد، به فراموشی سپرده شده‌ای!
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: شاید بهزاد خداداد می خواسته با انتقادهای اخیر خودش را که به فراموشی سپرده شده، مطرح کند.

رضا مهماندوست سرمربی تیم ملی تکواندو در صحبت های خود با خبرنگار ورزشی برنا به روند تمرینات تیم ملی اشاره کرد و گفت: اردوی تیم ملی طبق روال و برنامه ریزی که کرده‌ایم پیش می رود. روز گذشته آخرین تمرینات خود با وزنه را انجام دادیم و از امروز صبح تمرینات فنی، مهارتی و سرعتی را پیگیری خواهیم کرد. 

وی افزود: حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک کار بسیار دشواری است. در واقع تمام کشورهای حاضر در این رقابت‌ها با بهترین نفرات خود در باکو حاضر می شوند و هر تیمی با دو نفر از برترین تکواندوکاران خود در آذربایجان حاضر خواهند شد. ما هم نباید دلمان به قهرمانی جهان خوش باشد و با غرور به باکو برویم.

مهماندوست در ادامه گفت: یوسف کرمی و باقری معتمد هر دو از بهترین‌های تکواندو جهان هستند. باقری معتمد در مسابقات مختلفی در رده های جهانی و آسیایی شرکت کرده و کرمی هم بارها در مسابقات جهانی و المپیک حضور داشته و فکر نمی کنم کسی بتواند حریف تکواندوکاران ایران که خیلی هم کار کشته‌اند، شود.

وی در مورد انتقادهای بهزاد خداداد عنوان کرد: او نظر خودش را داده است. در مورد این صحبت ها باید بگویم من بارها در تمام مسابقات گفته‌ام که مهماندوست نماینده همه ایرانیان است و این قهرمانی جهان مزد زحمات همه کادر فنی می باشد. حتی زمانی که در کره جنوبی بعد از کسب عنوان بهترین مربی کاپ بهترین کوچ را به من دادند به همه خبرنگاران گفتم که این تلاش کادر فنی بوده و من به عنوان نماینده از طرف همه دوستان معرفی شده‌ام.
 
مهماندوست در ادامه صحبت های خود گفت: ایشان که در مورد من اظهار نظر کرده‌اند، نمی دانم چه غرض ورزی با من داشته یا شاید هم می خواسته خودش را که به فراموشی سپرده شده مطرح کند؛ البته تمام این صحبت ها را باید فراموش کنم.
 
وی اظهار داشت: دوست ندارم تیم با این صحبت ها به حاشیه برود، اما ناچارم و باید بگویم او چون از تیم ملی دور است، می خواهد با این حرف ها برای تیم ملی حاشیه سازی کند.

مهماندوست گفت: من در فینال مسابقات جهانی کره جنوبی زمانی که باقری معتمد مبارزه می کرد اصلا فریاد نمی زدم؛ در واقع در طول هیچ مبارزه‌ای بر سر تکواندوکار فریاد نمی زنم. اگر این موضوع مطرح شده که من باعث باخت باقری معتمد در فینال شده‌ام، می توانید از وی سوال کنید که در هنگام مبارزه بر سر چه کسی فریاد می زدم. البته این صحبت ها بحث خوبی است؛ چون اگر آدم دشمن نداشته باشد باید به خودش شک کند.
 
وی خاطرنشان کرد: باقری معتمد زمانی که 14 سالش بود من مربی وی بودم و تا به امروز هم در تمام مسابقات از بیرون شیاپ چانگ وی را راهنمایی کرده‌ام. در مسابقات جهانی که داور اشتباه کرد، من بر سر داور فریاد زدم و اعتراض کردم که همین موضوع باعث شد داور فینال از حضور در ادامه قضاوت ها محروم شود؛ هر چند که اشتباه داور باعث باخت معتمد شد.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان گفت: من بارها از خبرنگاران به عنوان یار نهم در تکواندو یاد کرده‌ام و امیدوارم با حمایت های آنان در باکو موفق باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز