پیام وزیر صنعت پس از دریافت نشان خدمت از رئیس جمهور

۱۳۹۲/۰۳/۲۹ - ۱۴:۳۹:۴۸
کد خبر: ۱۲۶۸۴۲
پیام وزیر صنعت پس از دریافت نشان خدمت از رئیس جمهور
وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از دریافت نشان خدمت از رئیس جمهوری، در پیامی این نشان را نتیجه تلاش مشترك مجموعه كاركنان و مدیران صنعت ومعدن وتجارت سراسر كشور دانست.

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، متن كامل پیام دكتر غضنفری خطاب به همكاران به این شرح است: 

خداوند حكیم را شاكریم در سالی كه از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی «سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» تعیین گردید در پرتو توجهات خاصه حضرت ولی‌ا... الاعظم (عج) و اتكاء به توانمندی كاركنان شریف و سخت‌كوش و مدیران كارآمد و خلاق صنعت، معدن و تجارت شاهد سربلندی در عبور از آزمونی دیگر و دستیابی به موفقیت‌های بی‌نظیر هستیم. دستاوردهای درخشانی كه در شرایطی خطیر بدست آمد‌.

وزارت صنعت، معدن و تجارت از معدود دستگاههایی است كه در زمینه مقابله با تحریم و خودكفایی و خوداتكایی گام‌های بلند و استوار برداشته است و اكنون در خط نخست تحریم اقتصادی از سوی نظام جهانی سلطه قرار دارد. اما آنچه در این میان شگفت‌انگیز و در عین حال افتخارآفرین می‌نماید، رشد چشمگیر صادرات غیرنفتی، بهبود شاخص‌های كمی و كیفی تولید، نهضت بومی‌سازی و ساخت تجهیزات مورد نیاز كشور، تأمین هوشمندانه اقلام و مایحتاج آحاد جامعه و تنظیم مدبرانه كالاهای اساسی علیرغم محدودیت‌ها و موانع بین‌المللی و دامنه وسیعی از توفیقات بی‌بدیل دیگری است كه تهدیدات مستمر دشمن را به فرصتی مغتنم برای پیشرفت و توسعه ایران اسلامی مبدل نموده است.

اینجانب اعطاء و دریافت نشان خدمت از سوی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایرا را نتیجه و محصول تلاش مشترك مجموعه كاركنان و مدیران خدوم آن در سراسر كشور كه با فعالیت‌ شبانه‌روزی و جدیت ستودنی در مسیر انجام وظایف محوله به شایستگی اهتمام ویژه داشته‌اند، می‌دانم و مایلم بار دیگر به این مناسبت، تشكر و امتنان قلبی خود را از آحاد خانواده بزرگ وزارت صنعت، معدن و تجارت و كلیه سازمانها و شركت تابعه ابراز نمایم. بی‌تردید پاسداشت و تقدیر از شما فرزندان لایق ملت ایران وظیفه‌ای مهم از سوی همگان به حساب می‌آید.

دستاوردهای چشمگیر كشور در حوزه صنعت، معدن و تجارت بویژه در طی سالیان اخیر همانگونه كه در بیانات ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران نیز مورد تأكید و تأیید قرار گرفت، سند غرورانگیزی است كه انكار یا بی‌توجهی به آن ناسپاسی در برابر نعمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارزیابی می‌گردد و تبلیغات نابهنجار بدخواهان انقلاب اسلامی برای كم فروغ جلوه دادن این دستاوردها، چندان هم دور از انتظار نیست.

بی‌تردید در سال پیش‌رو نیز، هر گام را با خلق حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی برخواهیم داشت و قلمرو وسیع و گسترده صنعت، معدن و تجارت كشور كماكان به همراهی مؤمنان و همكاری مجدانه مدیران و كاركنان شریف و تلاشگر خود متكی خواهد بود. با امید به آینده‌ای تابناك‌تر برای تمام كسانی كه در راه تعالی صنعت، معدن و تجارت كشور قدم برمی‌دارند، توفیق مستدام و سربلندی روزافزون شما عزیزان را خواهانم.
به گزارش شاتا مراسم اعطای نشان دولتی، به وزرا و مدیران ارشد قوه مجریه روز چارشنبه 22 خرداد برگزار و دكتر احمدی‌نژاد به 12 نفر از دولتمردان خدوم نشان دولتی اعطاء كرد.

در این مراسم محمدرضا رحیمی معاون اول رییس‌جمهور نشان خدمت، علی نیكزاد وزیر راه و شهرسازی نشان سازندگی، علی اكبر صالحی وزیر امور خارجه نشان خدمت، علی‌رضا بابایی وزیر آموزش و پرورش نشان تعلیم و تربیت، رستم قاسمی وزیر نفت نشان خدمت، مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت نشان خدمت، سیدشمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصاد و دارایی نشان خدمت، نسرین سلطان خواه معاون علمی و فنآوری رییس‌جمهور نشان خدمت و مدیریت، بهروز مرادی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور نشان لیاقت و مدیریت، علی‌اكبر محرابیان دستیار ویژه رییس‌جمهور نشان سازندگی، محمدرضا فرزین رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی نشان خدمت و محسن خلیلی عراقی از پیشكسوتان عرصه صنعت نشان كار و تولید را از دستان رییس‌جمهور دریافت كردند.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز