هتل داریوش کیش به هواپیمایی زاگرس فروخته شد

۱۳۹۳/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۴:۴۸
کد خبر: ۲۳۹۱۸۱
هتل داریوش کیش به هواپیمایی زاگرس فروخته شد
در حالی که این روزها خبرها از ساخت هتل و سرمایه‌گذار‌های جدید حکایت دارند، اما این بار خبر در خصوص فروش هتل داریوش و مجموعه پارک دلفین‌هاست.

در حالی که این روزها خبرها از ساخت هتل و سرمایه‌گذار‌های جدید حکایت دارند، اما این بار خبر در خصوص فروش هتل داریوش و مجموعه پارک دلفین‌هاست که به هواپیمایی زاگرس رسیده‌است.

چندی است که خبر فروش هتل داریوش کیش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده ‌است اما مدیر هتل و سرمایه‌گذار آن از دادن اطلاعات دقیق در این خصوص اجتناب می‌کنند.

در این راستا، فعالان گردشگری جزیره کیش از حضور «عبدالرضا موسوی» رییس هیات مدیره هواپیمایی زاگرس به عنوان خریدار هتل داریوش و پارک دلفین‌ها خبر می‌دهند.

«حسین ثابت بکتاش» که تاکنون مالک هتل داریوش بود غیر از این هتل، چهار هتل دیگر نیز در کیش داشت (هتل‌های هلیا، لاله، تماشا و پانیذ) که از سال 1388 طی دو سه مرحله فروخته شدند.

این بار نیز قرعه فروش به نام هتل داریوش و مجموعه پارک دلفین‌ها افتاد تا اینبار رییس انجمن شرکت‌های هواپیمایی و رییس هیات مدیره هواپیمایی زاگرس خریدار این مجموعه باشد.

البته شنیده‌ها از قیمتی درحدود 800 میلیارد تومان برای این معامله حکایت دارند که تا زمان تایید از سوی طرفین نمی‌توان در این خصوص صحبت خاصی داشت.

نظر شما
پرونده ویژه