امشب؛ جدال طاهر با مرگ و راز و نیاز «ستایش» + عكس

۱۳۹۰/۰۳/۲۰ - ۱۶:۳۷:۰۰
کد خبر: ۵۵۶۴۴
امشب؛ جدال طاهر با مرگ و راز و نیاز «ستایش» + عكس
این هفته شاهد جدال طاهر با مرگ و راز و نیازهای ستایش برای زنده ماندن او در مجموعه تلویزیونی «ستایش» خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار تلویزیون برنا، در آخرین قسمتی كه از سریال «ستایش» به كارگردانی سعید سلطانی به روی آنتن رفت دیدیم، پس از تصادف طاهر او را به بیمارستان منتقل كردند.



در بیمارستان حشمت فردوس با لحن همیشگی‌ كه با همه صحبت می‌كند به دكتر معالج طاهر امر و نهی می‌كند و با به رخ كشیدن مال و منالش برای او، می‌خواهد به هر شیوه ممكن سلامتی طاهر را برگرداند و اعلام می‌كند برای خرید هر وسیله و تجهیزاتی درنگ نكند.

اما دكتر خونسردانه و بی توجه به حرف‌های فردوس تنها صبر و دعا را برای حال طاهر مفید می‌داند. حشمت مستاصل و نگران به بالین طاهر می‌رود. ستایش لیوانی را از آب پر می‌كند و برای او می‌برد اما فردوس باز هم مثل گذشته با او رفتار می‌كند و ستایش را عامل اصلی تمام اتفاقات می‌داند.



پس از آن به خانه رفته و موضوع تصادف طاهر را برای انیس و همسرش بازگو می‌كند. حال مادر طاهر بد می شود و برای نخستین بار صدایش را مقابل فردوس بالا می‌برد و می‌گوید حتی باید پسرش را ببیند.





زمانی كه پدر ومادر طاهر به بیمارستان می‌رسند، ستایش و پدرش كنار طاهر هستند. فردوس با نفرت به آن ها نگاه می‌كند و مادر طاهر برای سلام و علیك كنارشان می‌رود و سراغ طاهر را می‌گیرد.





پس از رفتن مادر طاهر و پدر ستایش پزشكان بیمارستان در جلسه ای با حضور فردوس و ستایش اعلام می‌كنند طاهر مرگ مغزی شده و تنها عاملی كه او را زنده نگه داشته دسنگاهی است كه به بدنش وصل شده است...




در قسمت تازه راز و نیاز ستایش با خدا و درد دل او با طاهر را خواهیم دید كه به او التماس می‌كند تنهایش نگذارد و دوباره به زندگی برگردد. جدال طاهر با مرگ موضوع اصلی این قسمت است كه آیا به زندگی برمی‌گردد یا ....؟

داریوش ارجمند، محمود عزیزی، نرگس محمدی، مهدی پاکدل، سیما تیرانداز، محمد مهدی سلوکی، زهرا سعیدی، رامتین کبریتی و شیوا خنیانگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

عوامل «ستایش» که جمعه‌ها 20:45 از شبكه سوم سیما پخش می‌شود، عبارتند از تهیه‌کننده: آرمان زرین‌کوب، ناظر کیفی: حمیدرضا شیروانیان، مدیر تصویربرداری: ناصر محمودکلایه، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرام پور، مدیر چهره پردازی: مسعود ولدبیگی، صدابردار: محمد علیزاده، تدوین: ژیلا ایپکچی، عکاس : نادر پیرزاده.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز