باحضور مردم و مسوولین قزوین؛

مراسم تجلیل از احسان لشگری، رضا لایق و صادق گودرزی برگزار شد

۱۳۹۱/۰۶/۰۹ - ۱۵:۵۲:۱۷
کد خبر: ۱۰۱۲۶۵
مراسم تجلیل از احسان لشگری، رضا لایق و صادق گودرزی برگزار شد
مراسم تجلیل از احسان لشگری، صادق گودرزی و رضا لایق با حضور مسوولان و مردم قزوین در سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی الغدیر قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، شب گذشته مراسم تجلیل از احسان لشگری و رضا لایق با حضور احمد عجم استاندار قزوین، سردار آبنوش فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان، داود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی،حجت الاسلام حسینی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، یزدان پناه مدیركل بازرسی استان، صفری مدیركل جهاد كشاورزی استان، معاونین استاندار، رئیس و اعظای شورای شهر قزوین و جمع كثیری از مردم، در سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی الغدیر قزوین برگزار شد.

باید كشتی قزوین را به روزهای اوج خود برسانیم
در ابتدای این مراسم محسن حق شناس مدیركل اداره ورزش و جوانان قزوین در سخنانی ضمن خوش‌آمد گویی به میهمانان و گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: افتخار می‌كنیم به اینكه شهید رجایی كه سمبل خدمت است و سالروز شهادتش به عنوان هفته دولت نامگذاری شده،از خطه شهید پرور قزوین است.

وی با اشاره به ارزشمند بودن مدال برنز احسان لشگری گفت: فرصت مغتنمی در اختیار استان قزوین قرار گرفته است تا از این موهبت استفاده كنیم و بتوانیم رشد كیفی چشمگیری در توسعه ورزش ایجاد كنیم. باید از ظرفیت احسان لشگری نیز استفاده كنیم و كشتی قزوین را به روزهای اوج خود برسانیم.

حق شناس خاطر نشان کرد: اگر از قهرمانان خوب تجلیل كنیم، می‌توانیم قدم‌های بسیار بزرگی در دعوت مردم به ورزش و مبارزه با مواد مخدر و رفع مفاسد اجتماعی برداریم.

نباید به تک ستاره‌ها قانع باشیم
در ادامه این مراسم؛ مسعود نصرتی رئیس هیات كشتی قزوین نیز حضور احسان لشگری در المپیک 2012 لندن را یک فرصت مناسب برای كشتی قزوین دانست و افزود: كشتی قزوین در گذشته جایگاه ویژه‌ای داشته است و ما نباید به تک ستاره‌ها قانع باشیم.

نصرتی از ثبت نام بیش از 100 نفر علاقه‌مند به كشتی در قزوین خبر داد و گفت: قهرمانی لشگری باعث شد كه هیجان به كشتی قزوین وارد شود و هیات کشتی قزوین در چند روز گذشته شاهد ثبت نام بیش از 100 نفر از علاقه مندان به كشتی بود كه این برای ما ارزشمند است.

مدال آوری این قهرمانان وظیفه ما را سنگین‌تر كرده است
احمد عجم استاندار قزوین دیگر سخنران این مراسم بود که وی نیز با گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: مدال آوری این قهرمانان وظیفه ما را سنگین‌تر كرده است که باید در برنامه ریزی و شكوفا كردن استعدادها، تلاش شبانه روزی داشته باشیم.

استاندار قزوین با تأكید بر اهیمت تقویت ورزش همگانی افزود: برای آوردن همه‌ مردم به صحنه و حفظ سلامت و تزریق نشاط به جامعه؛ تقویت و گسترش ورزش همگانی ضروری است.

از اتفاقات جالب این مراسم؛ خوش‌آمد گویی تمامی سخنرانان این مراسم به صادق گودرزی قهرمان همدانی و دارنده مدال نقره المپیک 2012 لندن بود كه به همراه احسان لشگری در سالن مراسم حضور پیدا کرده بود. مسوولان و مدیران قزوین در بدو ورود به سالن مراسم و در حین سخنرانی نیز به مهمان همدانی خود خوش‌آمد می‌گفتند.

در این مراسم كه به همت اداره ورزش و جوانان قزوین، شهرداری و شورای شهر قزوین برگزار شده بود؛ هدایا و جوایز متعددی از سوی استانداری، اداره ورزش و جوانان، مدیریت شعب بانک ملی، اداره كل بازرسی و چندین دستگاه و اداره قزوین، به احسان لشگری و رضا لایق اهدا شد.

مهمان نوازی مسوولان قزوین تنها به خوش‌آمد گویی به صادق گودرزی ختم نشد؛ بلکه بخشی از جوایز و هدایای مسوولان قزوین به این قهرمان همدانی نیز تعلق گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز