مدیر کل گمرک یزد:

بافق اولین و تنها نمایندگی گمرک در استان یزد را دارد

۱۳۹۰/۰۲/۲۳ - ۱۸:۳۶:۰۰
کد خبر: ۴۷۱۲۵
بافق اولین و تنها نمایندگی گمرک در استان یزد را دارد
چاوشی‌زاده گفت: بعد از مرکز استان، شهرستان بافق اولین و تنها نمایندگی گمرک استان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق، نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل گمرک استان یزد و سرپرست فرمانداری بافق از گمرک بافق بازدید کردند.

کاظم فرهمند در این بازدید با اشاره به اهمیت بالای گمرک در بافق گفت: از سال گذشته نیاز در این دیدم که احداث گمرک در بافق یک امر ضروری است که الحمدالله با تلاش و پیگیری مسوولان این امر به نتیجه رسید .

وی در ادامه به صادرات سنگ آهن بافق از کشور و برخی محصولات کشاورزی از قبیل پسته، روناس اشاره کرد و افزود: با توجه به تولید محصولات کارخانجات فولاد و صنایع جوار معدنی در آینده، می توان توجیه اقتصادی احداث گمرک در بافق را برای مسوولان کشوری و استانی یادآور شد.

مدیر کل گمرک استان یزد نیز در این بازدید گفت: بعد از مرکز استان، بافق اولین و تنها نمایندگی گمرک استان را به خود اختصاص داده است که این فعلا در بعد صادرات فعالیت خود را شروع نموده است و ان‌شاالله پس از اخذ مجور رسمی گمرک در خصوص واردات کالا و برنامه دیگر در آینده ی نزدیک شاهد رشد و فعالیت هر چه بهتر این نمایندگی باشیم.

سید اصغر چاوشی زاده با توجه به پایان یافتن ساختمان گمرک بافق اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی ساختمان و اقدامات صورت گرفته درگمرک بافق بسیار مطلوب و در حد انتظار بوده البته برخی مشکلات و نیازها باید توسط مجموعه شهرستان مرتفع شود .

وی با اشاره به تامین نیروی تخصصی مورد نیاز توسط گمرک استان یادآور شد: طبق توافقات قبلی تکمیل نیروی انسانی و انجام برخی کارهای جنبی باید توسط مسوولان شهرستان پیگیری و مساعدت گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز