گام بلند مجمع جوانان کردستان برای نقش آفرینی سمن ها در مبارزه با مواد مخدر

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۰۲:۵۶
کد خبر: ۱۱۲۰۳۲۵
گام بلند مجمع جوانان کردستان برای نقش آفرینی سمن ها در مبارزه با مواد مخدر
تفاهم نامه همکاری مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان کردستان با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ آیین امضای تفاهم نامه همکاری مجمع جوانان و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان با حضور سردار آزادی دبیر شورا و فرمانده انتظامی استان و همچنین جمعی از اعضای مجمع جوانان برگزار شد.

یاسین شریعتی رییس مجمع جوانان کردستان در این مراسم به ظرفیت های در اختیار حوزه تشکل های جوانان برای همراهی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: مقبولیت اجتماعی و همراه داشتن اعتماد عمومی مهمترین ظرفیت دراختیار سازمان های مردم نهاد است.

وی افزود: در قالب این تفاهم نامه همکاری انجام طرح های پژوهشی مشترک در راستای مبارزه با مواد مخدر، تبادل تجربیات، یافته ها و حمایت از طرح های توسعه اجتماعی سازمان های مردم نهاد جوانان، اجرای مشترک برنامه های پیشگیرانه، آموزشی، آگاه سازی و توانمندسازی و فعالیت‌ مشترک در رسانه و فضای مجازی براساس اولویت‌های دو مجموعه میسر خواهد بود.

شریعتی بیان کرد: در کنار استفاده از ظرفیت سمن ها برای ارتقای سطح بینش و آگاهی جامعه نسبت به مسائل فرهنگی جامعه از ظرفیت قهرمانان و چهره های ورزشی نیز برای سفیران مبارزه با مواد مخدر بهره خواهیم گرفت.

رییس مجمع جوانان کردستان اجرای پویش های فرهنگی در مناسبت های مختلف را ظرفیتی برای نقش آفرینی سمن های جوانان کردستان در مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و گفت: مجمع جوانان کردستان به عنوان تسهیلگر و بسترساز فعالیت جوانان دغدغه مند و نخبه اجتماعی فعالیت خود را دنبال می کند.

 

نظر شما