مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان:

حفاظت و احیای تالاب های پلدختر با مشارکت جوامع محلی ممکن است /هیچگونه مورد مشکوکی از آنفولانزای فوق حاد در لرستان مشاهده نشده است

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۲:۴۸:۴۴
کد خبر: ۱۱۲۴۹۹۵
مهرداد فتحی بیرانوند گفت: با پایش های صورت گرفته از تالابها، رودخانه ها و زیستگاه پرندگان خوشبختانه هیچگونه مورد مشکوکی از آنفولانزای فوق حاد در استان مشاهده نشده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛فتحی بیرانوند در نشست هم اندیشی با تشکل های زیست محیطی پلدختر که به مناسبت هفته هوای پاک برگزار شده بود  با تبریک هفته هوای پاک ،اظهار کرد:  هفته هوای پاک  فرصت مناسبی است تا اهمیت هوای پاک و نقش آن در سلامت جامعه تبیین و تشریح کنیم.

او با اشاره به اهمیت مسائل زیست محیطی گفت: موضوعات محیط زیست در رأس دغدغه‌های مردم هستند و ما موظفیم با تلاش و کوشش در رفع این دغدغه ها بکوشیم.

فتحی بیرانوند تصریح کرد: همه ما باید بر اساس نص صریح متون اسلامی در آباد کردن زمین بکوشیم و حفظ محیط زیست و جلوگیری از هرگونه تخریب از مصادیق عمل به این موضوع است.

 او عملکرد نادرست در بعضی حوزه ها را از عوامل تخریب محیط زیست و آلودگی هوا دانست و بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی مکلف به انجام وظایف خود در قبال محیط زیست هستند.

 فتحی بیرانوندبا اشاره به نقش تشکل ها در حفاظت از محیط زیست،خاطر نشان کرد: تشکل‌های زیست محیطی به عنوان بازوان توانمند سازمان حفاظت محیط زیست منشاء بسیاری از اتفاقات خوب زیست محیطی هستند

اودر پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت تالاب‌های شهرستان پلدخترگفت: حفاظت و احیای این تالاب ها با مشارکت جوامع محلی ممکن خواهد بود و هرگونه اقدام در خصوص این تالاب ها با در نظر گرفتن منافع این جوامع انجام خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست  لرستان در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان نیز گفت: با پایش های صورت گرفته از تالابها، رودخانه ها و زیستگاه پرندگان خوشبختانه هیچگونه مورد مشکوکی از آنفولانزای فوق حاد در استان مشاهده نشده است.

در پایان این مراسم از سه نفر از فعالین زیست محیطی شهرستان پلدختر به خاطر تلاش در عرصه‌های حفاظت از محیط زیست و خدمات اجتماعی تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز