مدیر کل ورزش و جوانان لرستان خبرداد:

تعطیلی بیش از ۲۵۰ مکان ورزشی دولتی متعلق به ورزش وجوانان استان بر اثرکرونا / فاز اول پیست اسکی الیگودرز آماده افتتاح است

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۲:۳۷
کد خبر: ۱۱۴۲۱۶۰
تعطیلی بیش از  ۲۵۰ مکان ورزشی دولتی  متعلق به  ورزش وجوانان استان بر اثرکرونا  / فاز اول پیست اسکی الیگودرز آماده افتتاح است
حشمت الله امان الهی گفت: شیوع کرونا باعث تعطیل شدن بیش از 250 مکان ورزشی دولتی متعلق به دستگاه ورزش وجوانان استان شده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ امان الهی روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان  الیگودرز که با حضورماشالله نعمتی  فرماندار این شهرستان  برگزارشده بود با بیان اینکه  کرونا به ورزش لرستان خسارات جبران ناپذیری واردکرده است  ،اظهارکرد: شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی بیش از 250 مکان ورزشی دولتی در دستگاه ورزش وجوانان لرستان شده است.

اوبا با بیان اینکه در این مدت شیوع کرونا از فضای مجازی و رسانه ای به خوبی استفاده شد ، افزود: لیگ تندرستی در الیگودرز برگزارشود.

امان الهی ضمن اشاره به شروع به کار 40 پروژه از 55پروژه تعطیل شده لرستان ،تصریح کرد:فاز اول پیست اسکی تمندر با وسعت ۵۰هزار متر مربع آماده افتتاح بوده و با خرید ماشین برف کوب به ورزشکاران ارائه خدمت خواهد کرد.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  با قول  مساعد  برای تکمیل  زمین چمن مصنوعی روستای ده نصیر تا پایان اسفند ، یادآورشد: همچنین  چمن مصنوعی روستای ززم نیز تامین اعتبار شده  است.

امان الهی در ادامه از فرماندارالیگودرز  درخواست کرد برای زیرساخت احداث 6 زمین چمن که توسط بنیاد علوی اجرا می شود دستگاه ورزش وجوانان را یاری کند.

 

نظر شما