لزوم مشارکت تمامی دستگاههای اجرایی در راستای رفع مشکلات نایسر

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۴:۴۹
کد خبر: ۱۱۸۴۷۶۵
لزوم مشارکت تمامی دستگاههای اجرایی در راستای رفع مشکلات نایسر
رئیس کل دادگستری استان کردستان در جریان بازدید دو ساعته از ناحیه منفصل شهری نایسر بر لزوم مشارکت تمامی دستگاههای اجرایی در راستای رفع مشکلات و توانمندسازی ناحیه منفصل شهری نایسر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ عصر دیروز و در راستای مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان بهمراه شهردار و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی از ناحیه منفصل شهری نایسر و پروژه اتصال کمربندی اسلام آباد به بلوار ارتش بازدید نمودند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات ناحیه منفصل شهری نایسر تمامی دستگاههای اجرایی باید همکاری، هماهنگی و مشارکت لازم را در جهت خدمات رسانی مطلوب به ساکنان این ناحیه داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی بیان کرد: احداث اماکن فرهنگی، ورزشی و اجرای فعالیت های اجتماعی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در نایسر بسیار حائز اهمیت است و باید شهرداری با همکاری دیگر دستگاهها در تحقق این امر مهم گام بردارد.

شهردار سنندج هم در این بازدید اعلام کرد: در اواخر سال گذشته چندین طرح عمرانی نظیر اصلاح هندسی ورودی نایسر، اتصال خیابان گاز، اجرای عملیات هدایت آبهای سطحی، آسفالت چندین خیابان نظیر خیابان دکل و حیران، نهال کاری ورودی نایسر و آغاز احداث فضای سبز در نایسر آغاز شده است.

مهندس حشمت اله صیدی بیان کرد: یکی از مشکلات مهم در نایسر ساخت و سازغیرمجاز است که باید تمامی دستگاهها در راستای حفاظت و صیانت از زمین های تحت مالکیت خود با شهرداری همکاری داشته باشند.

در ادامه بازدید از نایسر رئیس کل دادگستری استان کردستان از پروژه اتصال میدان امام رضا به کمربندی اسلام آباد و اتصال این کمربندی به بلوار ارتش بازدید نمودند.

مهندس صیدی عنوان کرد: اتصال میدان ورودی ننله به بلوار ارتش نقش بسزایی در راستای کاهش و روانسازی ترافیک سطح شهر خواهد داشت.

وی عنوان کرد: مشکل اصلی این طرح معارض با ساختمان زندان در مسیر طرح است که امیداوریم هر چه سریعتر با رفع مشکل معارض نسبت به تکمیل و بهره برداری از این طرح اقدام نماییم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز