در جلسه شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرج مطرح شد:

انتقاد فرماندار از عدم حضور مدیران دستگاه های مرتبط/ تکمیل خانه جوان کرج در دستور کار قرار گرفت

۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۱:۴۸:۵۵
کد خبر: ۱۲۴۶۱۳۹
انتقاد فرماندار از عدم حضور مدیران دستگاه های مرتبط/ تکمیل خانه جوان کرج در دستور کار قرار گرفت
اولین جلسه شورای عالی ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرج در سال جاری در حالی برگزار شد که فرماندار کرج از عدم حضور مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه ورزش وجوانان در این نشست انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، در این نشست که صبح امروز چهارشنبه با حضور مدیرکل ورزش وجوانان البرز،روسای ادارات ورزش غرب وشرق شهرستان کرج ونمایندگان برخی ادارات و هیئت های ورزشی برگزار شد موضوعات مهم حوزه جوانان و ورزش مرکز استان البرز مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت.

فرماندار شهرستان کرج در این نشست با گلایه از عدم حضور برخی از مدیران دراین جلسه گفت: از مجموع 14 دستگاه مرتبط با حوزه ورزش وجوانان کمتر از نیمی از آنها در جلسه حضور دارند و جای تاسف آنکه فقط معاون و نمایندگان آنها از این جمع حضور یافته اند.

غفور قاسمپور افزود: این تذکر را می دهم که از جلسه آینده تمام مدیران شهرستان باید خود حضور پیدا کنند و از پذیرفتن معاونان و نمایندگان آنها معذوریم.

وی با اشاره به جایگاه نازل البرز در برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان این اتفاق را زیبنده این استان ندانست و گفت: تلاش می کنیم از این پس به شکل ماهانه نشست ها برگزار و مصوبات نیز برای اجرایی شدن پیگیری جدی شود.

فرماندار کرج با بیان اینکه هرکجا جوانان را باور کردیم خروجی خوبی را شاهد بوده ایم گفت: با شکل گیری یک دبیرخانه دایمی مصوبات این شورا از این پس با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد تا بتوانیم در مسیر تحقق مطالبات جوانان گام برداریم.

قاسمپور از رایزنی های لازم برای جذب اعتبار ساخت خانه جوان کرج از طریق استاندار خبرداد و گفت: در موضوع تجهیز خانه اوقات فراغت شهرستان و ارائه تسهیلات لازم برای کمک به باشگاه های آاسیب دیده از کرونا نیز پیگیری های لازم را خواهیم داشت.

حامی ورزشکاران مناطق کم برخوردار هستیم

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز نیز در این نشست با تاکید براینکه موضوع جوانان به همان اندازه ورزش برای ما اهمیت دارد گفت:گواه این موضوع مجموع اقدامات و فعالیت هایی است که حوزه فرهنگی و جوانان اداره کل در سال جاری داشته و همپای ورزش برنامه های متنوعی اجرا شده است.

مجتبی جانعلی افزود: در موضوع تکمیل خانه جوان کرج چنانچه اعتبار لازم از سوی استان اختصاص یابد این امکان وجود دارد تا پایان سال جاری تکمیل وبه بهره برداری برسد.

وی با اشاره به عملکرد خوب استان در موضوع تجهیز خانه های ورزش روستایی گفت: در موضوع حمایت از ورزشکاران مناطق کم برخوردار  نیز این آمادگی را داریم تا حمایت های مادی و تجهیزاتی داشته باشیم.

 

 

نظر شما