معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز :

خواستار اجرای قانون "تسهیل ازدواج جوانان" هستیم/ قویترین مجمع جوانان کشور را داریم

۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۲:۴۹:۳۹
کد خبر: ۱۲۴۶۲۰۹
خواستار اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان هستیم/ قویترین مجمع جوانان کشور را داریم
معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان تنها راهکار کاهش سن ازدواج و ترغیب جوانان به تشکیل زندگی مشترک است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مهران افشاری در ستادساماندهی امور جوانان شهرستان کرج که صبح امروز چهارشنبه برگزار شد اظهار کرد: علیرغم تصویب قانون تسهیل ازدواج جوانان اما 16 سال است که اجرای آن به تعویق افتاده و امروز با معضلی به نام کاهش نرخ ازدواج و عدم تمایل جوانان به آن روبرو هستیم.

وی افزود: انتظار ما از ستاد ساماندهی امور جوانان کرج واستان البرز این است که اجرای این قانون را از طریق دولت پیگیری کنند تا بتوانیم بخشی از عقب ماندگی های موجود در این بخش وآسیب های ناشی از آن را جبران کنیم.

افشاری با بیان اینکه قویترین مجمع جوانان کشور داریم گفت: علیرغم این ظرفیت ارزشمند متاسفانه به دلیل عدم برگزاری جلسات ستاد ساماندهی جوانان در استان وشهرستان های تابعه رتبه سی ام کشور را کسب کرده ایم.

وی ادامه داد: رییس مجمع جوانان کشور یک البرزی است و بخشی از مدیران ارشد این مجمع ملی را جوانان نخبه البرز شکل داده اند ضمن آنکه 11 کمیسیون فعال در حوزه مجمع جوانان استان داریم و باید با حمایت مسئولان استانی بتوانیم از این ظرفیت ارزشمند برای حل مشکلات جوانان بهره بگیریم.

معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز ایجاد یک دبیرخانه مشترک برای پیگیری مطالبات حوزه جوانان از دستگاه های مرتبط را خواستار شد و گفت: ضرورت دارد تا دستگاههای مسئول به وظایف ذاتی وقانونی خود در قبال جوانان عمل کنند تا بتوانیم  به مطالبات به حق جوانان پاسخ دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز