معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز خبرداد:

فعال‌سازی تشکل‌های جوانان در تمام شهرهای البرز/نیازمند همراهی بیشتر مسئولان شهری هستیم

۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۰:۴۶:۴۶
کد خبر: ۱۲۵۱۴۵۴
فعال‌سازی تشکل‌های جوانان در تمام شهرهای البرز/نیازمند همراهی بیشتر مسئولان شهری هستیم
معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز با اشاره به فعال سازی تشکل های جوانان در تمام شهرهای استان البرز گفت: احصاء مشکلات جوانان مهمترین ماموریت این تشکل ها است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مهران افشاری اظهار کرد: روز گذشته همزمان با ولادت رسول اکرم(ص) همایش بزرگی با حضور مسئولان شهری کرج و استان البرز و فعالان تشکل های جوانان سراسر استان به میزبانی تالار شهیدان نژادفلاح برگزار شد و از نزدیک ظرفیت و عیار والبته خواسته های این جوانان به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: در این مراسم ضمن اعطای احکام اعضای تشکل ها در شهرستان هاس مختلف استان در بخشی ویژه از برخی زوج های جوان زیر 30 سال  که بیش از 3 فرزند داشتند تقدیر شد تا پیامی برای ترغیب نسل جوان به ازدواج و فرزندآوری بیشتر باشد.

افشاری با تاکید براینکه تشکل های جوانان باید نقش مشورتی خود را به خوبی ایفا کنند گفت: احصاء مشکلات جوانان در حوزه های مختلف وارتباط با مسئولان شهری واستانی و مطالبه گری از جمله شرح وظایف مورد تاکید این تشکل ها است.

photo_2021-10-25_12-15-29

این مسئول با بیان اینکه در موضوع تشکل ها ومجامع جوانان، البرز یکی از استان های پیشرو کشور است گفت: باید تلاش کنیم تا بستر و فضای حضور جوانان در موضوعات مرتبط با آنها تقویت شود تا در نهایت بتوان مشکلات و تنگناهای موجود را با کمک مسئولان مرتفع کرد.

معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز در بخشی دیگر از صحبت های خود با اشاره به ضرورت مشارکت و حمایت مدیریت شهری در شهرهای مختلف استان از مطالبات به حق جوانان گفت: در کرج و در دوره ششم این تعامل و همکاری شکل موثرتر وبهتری پیدا کرده و این انتظار می رود تا در سایر شهرها با محوریت ستاد ساماندهی امور جوانان شاهد هم افزایی بیشتری مسئولان شهری با جوانان و مسایل مرتبط با آنها باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز