با محوریت مراکز هفت‌گانه ؛

دور جدید مشاوره رایگان ازدواج جوانان در البرز آغاز شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۱۳:۳۳:۰۷
کد خبر: ۱۲۵۶۴۶۸
دور جدید مشاوره رایگان ازدواج جوانان در البرز آغاز شد
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز از آغاز مرحله جدید ارائه خدمات مشاوره رایگان به جوانان در مراکز 7 گانه این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مهران افشاری اظهار کرد: در راستای افزایش مهارت و آگاهی جوانان در امر مهم  ازدواج طرح مشاوره رایگان به جوانان از سال گذشته کلید خورده است.

وی افزود: با توجه به خروجی و بازخوردهای مثبت این طرح و استقبال جوانان وخانواده ها از این خدمت دور جدید ارایه این مشاوره ها با محوریت مراکز 7 گانه مشاوره و تحکیم خانواده که مجوز خود را از ورزش و جوانان گرفته اند آغاز شده است.

افشاری در توضیح جزییات این طرح گفت: جوانان در مناطق مختلف استان می توانند با مراجعه به این مراکز که در کرج و هشتگرد واقع است نسبت به دریافت مشاوره های پیش ،حین و بعد از ازدواج به شکل رایگان و بدون پرداخت هزینه بهره مند شوند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز ادامه داد: بر اساس این طرح مراجعه به این مراکز مشاوره تا 3 جلسه مشمول هزینه ای نیست و خدمات مشاوره به شکل کاملا رایگان ارائه می شود.

وی به نحوه دریافت این خدمات اشاره کرد و گفت: جوانانی که تمایل دارند از این خدمت بهره مند شوند می توانند در ایام هفته ودر ساعت اداری با مراجعه به معاونت جوانان و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز واقع در کرج، میدان طالقانی ، خیابان تربیت مراجعه و نسبت به دریافت معرفی نامه اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز