تساوی نساجی مازندران با خودروسازان تهرانی در ساری

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۲۱:۰۶:۰۲
کد خبر: ۱۲۶۵۷۹۸
تساوی نساجی مازندران با خودروسازان تهرانی در ساری
در دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پیکان تهران چهار بار توپ از خط دروازه ها گذشت اما در پایان هیچ کدام از تیم‌ها برنده نشدند.

به گزارش برنا مازندران ، تیم‌های نساجی مازندران و پیکان تهران در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۵ امروز چهارشتبه ۳ آذر در ورزشگاه شهدای ساری به دیدار هم رفتند که این دیدار پر گل با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

شاگردان ساکت الهامی بعد از کسب یک امتیاز ارزشمند مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی امروز در خانه بدنبال دومین برد بودند تا خود را به میانه جدول برسانند و در نیمه نخست هم با تصاحب توپ و میدان فوتبال بهتری نمایش دادند و گلزنی کریم اسلامی باعث شد نساجی نیمه نخست را برنده به رختکن برود

در سوی دیگر میدان پیکانی که بعد از تحمل نخستین شکست خود مقابل فجرسپاسی، نمی‌خواستند دوباره بازنده از ساری برگردند به آب و آنش زدند و سرانجام روی یک ضربه ایستگاهی، ابراهیم صالحی توانست گل تساوی را درون دروازه نساجی جای دهد.

پیکان که می‌توانست با کسب سه امتیاز بار دیگر به صدر جدول برگردد حملات خود را ادامه داد تا این که صالحی با فرصت‌طلبی توانست دومین گل تمیش را به ثمر برساند.


شاگردان ساکت الهامی هم که نمی‌خواستند بازنده این بازی خانگی باشند ۵ دقیقه بعد از گل دوم پیکان روی اشتباه مدافعان پیکان، توسط حسن نجفی گل تساوی را به ثمر رساندند و در ادامه با وجود حملات زیاد هر دو تی مبا یک امتیاز زمین را ترک کردند.

نساجی مازندران با این تساوی از ۶ بازی ۶ امتیاز کسب کرد و موقتا در جایگاه دهم جدول قرار گرفت و پیکان تهران نیز با ۱۱ امتیازی در جایگاه چهارم جدول ماند، اما نتایج هفته می‌تواند جایگاه هر دو تیم را تغییر دهد.

انتهای پیام

نظر شما